| GuidZP400 |
179741a3-a467-415f-927f-822770f3ecb3
|
| Biuletyn |
611136-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im.Powstańców Śląskich w Strumieniu
|
| Regon |
70433138000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Strumień
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-246
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 571 590
|
| Zamawiajacy fax |
338 571 590
|
| Zamawiajacy email |
sptrumien@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.sp.strumien.com
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp.strumien.com
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp.strumien.com
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibe Zamawiającego w formie piesmnej osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Powstańców Śląskich w Strumieniu, ul. Młyńska 8, 43-246 Strumień
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Strumieniu
|
| Numer referencyjny |
ZP.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu, z podziałem na następujące zadania/części:
Zadanie nr 1 – artykuły spożywcze
Zadanie nr 2 – jaja
Zadanie nr 3 – nabiał
Zadanie nr 4 – warzywa i owoce
Zadanie nr 5 – pieczywo
Zadanie nr 6 – mięso, drób i jego przetwory
Zadanie nr 7 – mrożonki
Zadanie nr 8 – ryby
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1a-1h do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5a-5h do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie przewiduje wezwania Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie przewiduje wezwania Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki nr 1a-1h do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy- jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę,
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski (PL)
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1a do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5a do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1b do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5b do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1c do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5c do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1d do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5d do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1e do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5e do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso, drób i jego przetwory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1f do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5f do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1g do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5g do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku na potrzeby stołówki szkolnej w Szkoły Podstawowej w Strumieniu.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych zadaniach został zawarty w formularzach ofertowych, stanowiących załączniki nr 1h do SIWZ oraz szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5h do SIWZ.
|
| | |