| GuidZP400 |
c030a765-0217-4a02-9233-c9c435ade8ef
|
| Biuletyn |
611138-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubelski
|
| Regon |
43102929200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-074
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 52 86 600
|
| Zamawiajacy fax |
81 52 86 601
|
| Zamawiajacy email |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
| Adres strony url |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, budynek główny - Punkt Obsługi Klienta (parter)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na serwerowe systemy operacyjne wraz z licencjami dostępowymi dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie.
|
| Numer referencyjny |
IGM-ZP.272.71.2020.AZ
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Cz. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie sprzętu komputerowego składającego się z dwóch zestawów komputerowych, siedemnastu monitorów, dwóch komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz czterech dysków twardych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWIZ.
Cz. 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na serwerowe systemy operacyjne wraz z licencjami dostępowymi dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWIZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla cz. 1 i cz. 2: nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy cz. 1: zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, tj.:
a) wyników testów wydajności procesora komputerów stacjonarnych (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski) – tylko w przypadku gdy Wykonawca nie dołączy testów do oferty, aby uzyskać punkty w kryterium oceny ofert. W przypadku, gdy testy okażą się wyższe niż określone minimum, nie będzie już możliwe nadanie punktów kryterium.
b) wyników testów karty graficznej komputerów stacjonarnych (test PassMark Performance Test; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),
c) wyników testów wydajności procesora komputerów przenośnych (test PassMark CPU Mark; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski),
d) wyników testów karty graficznej komputerów przenośnych (test PassMark Performance Test; wydruk ze strony potwierdzający wymagany wynik z datą nie wcześniejszą niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert (w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa ww. oświadczenie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
CZ. 1 Zmiany postanowień umowy
§ 6.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
2) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
3) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta,
4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
7) zaistnienia siły wyższej.
CZ. 2 Zmiany postanowień umowy
§ 6.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
2) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora,
3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta lub dystrybutora, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
6) zaistnienia siły wyższej.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|