Modernizacja zarządzania projekcją wideo – obsługa trzech scen

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Teatr Narodowy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611155-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja zarządzania projekcją wideo – obsługa trzech scen.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr. 1 do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: modernizacji posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania projekcją wideo Coolux PandoraBox. Urządzenia objęte niniejszym postępowaniem stanowią rozbudowę, modernizację i rekonfigurację posiadanego przez Zamawiającego systemu Coolux PandoraBox.
3. Zamawiający – na prośbę Oferenta – udostępni w swojej siedzibie posiadane urządzenia podlegające modernizacji, celem weryfikacji aktualnej konfiguracji sprzętowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 412cf734-52d2-4fc6-a8c1-f30434fec605
Biuletyn 611155-N-2020
Zamawiajacy nazwa Teatr Narodowy
Regon 01305731700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-077
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 692 06 09,
Zamawiajacy fax 22 692 07 41
Zamawiajacy email MPoluszczyk@narodowy.pl, WHulewicz@narodowy.pl
Adres strony url www.narodowy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.narodowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Narodowy, Pl. Teatralny 3, 00-077 Warszawa, Kancelaria Teatru, pokój 1.27 b (wejście A od strony ul. Wierzbowej 2)
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja zarządzania projekcją wideo – obsługa trzech scen
Numer referencyjny 11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Modernizacja zarządzania projekcją wideo – obsługa trzech scen. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr. 1 do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ. 2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: modernizacji posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania projekcją wideo Coolux PandoraBox. Urządzenia objęte niniejszym postępowaniem stanowią rozbudowę, modernizację i rekonfigurację posiadanego przez Zamawiającego systemu Coolux PandoraBox. 3. Zamawiający – na prośbę Oferenta – udostępni w swojej siedzibie posiadane urządzenia podlegające modernizacji, celem weryfikacji aktualnej konfiguracji sprzętowej.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia 230 000,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał co najmniej trzy dostawy 3 wraz z rozbudową, modernizacją i rekonfigurację posiadanych przez Zamawiającego systemów na kwotę nie mniejszą niż 230 000,00 pln netto każda. b) Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy którzy mają autoryzację Producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń w zakresie ich serwisu i konfiguracji.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – patrz pkt. 6.2 SIWZ. b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – patrz pkt. 6.3 a) SIWZ. c) Dokument (stosowny certyfikat lub referencje) potwierdzający, że Wykonawca posiada autoryzację Producenta w zakresie serwisu i konfiguracji urządzeń systemu zarządzania projekcją wideo Coolux PandoraBox – patrz pkt. 6.3 b) SIWZ. d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 a) SIWZ oraz w pkt 7.1 b) SIWZ. e) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 a) SIWZ oraz w pkt 7.1 b) SIWZ. f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 a) SIWZ oraz w pkt 7.1 b) SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Deklaracja zgodności wydana przez producenta na urządzenia. c) Karty katalogowe oferowanych urządzeń wynikające z zakresu modernizacji.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy Wykonawca dokona zastrzeżenia o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Zamawiający ograniczy dostęp do tych informacji pod warunkiem, że informacje stanowiące tajemnicę tego przedsiębiorstwa będą załączone do oferty w oddzielnej, zamkniętej kopercie.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)