| GuidZP400 |
412cf734-52d2-4fc6-a8c1-f30434fec605
|
| Biuletyn |
611155-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Teatr Narodowy
|
| Regon |
01305731700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-077
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 692 06 09,
|
| Zamawiajacy fax |
22 692 07 41
|
| Zamawiajacy email |
MPoluszczyk@narodowy.pl, WHulewicz@narodowy.pl
|
| Adres strony url |
www.narodowy.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.narodowy.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Teatr Narodowy, Pl. Teatralny 3, 00-077 Warszawa, Kancelaria Teatru, pokój 1.27 b (wejście A od strony ul. Wierzbowej 2)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja zarządzania projekcją wideo – obsługa trzech scen
|
| Numer referencyjny |
11/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Modernizacja zarządzania projekcją wideo – obsługa trzech scen.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr. 1 do SIWZ, stanowiącym integralną część SIWZ.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: modernizacji posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania projekcją wideo Coolux PandoraBox. Urządzenia objęte niniejszym postępowaniem stanowią rozbudowę, modernizację i rekonfigurację posiadanego przez Zamawiającego systemu Coolux PandoraBox.
3. Zamawiający – na prośbę Oferenta – udostępni w swojej siedzibie posiadane urządzenia podlegające modernizacji, celem weryfikacji aktualnej konfiguracji sprzętowej.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia 230 000,00 pln.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał co najmniej trzy dostawy 3 wraz z rozbudową, modernizacją i rekonfigurację posiadanych przez Zamawiającego systemów na kwotę nie mniejszą niż 230 000,00 pln netto każda.
b) Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy którzy mają autoryzację Producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń w zakresie ich serwisu i konfiguracji.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – patrz pkt. 6.2 SIWZ.
b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – patrz pkt. 6.3 a) SIWZ.
c) Dokument (stosowny certyfikat lub referencje) potwierdzający, że Wykonawca posiada autoryzację Producenta w zakresie serwisu i konfiguracji urządzeń systemu zarządzania projekcją wideo Coolux PandoraBox – patrz pkt. 6.3 b) SIWZ.
d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 a) SIWZ oraz w pkt 7.1 b) SIWZ.
e) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 a) SIWZ oraz w pkt 7.1 b) SIWZ.
f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 a) SIWZ oraz w pkt 7.1 b) SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 2 do SIWZ,
b) Deklaracja zgodności wydana przez producenta na urządzenia.
c) Karty katalogowe oferowanych urządzeń wynikające z zakresu modernizacji.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy Wykonawca dokona zastrzeżenia o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Zamawiający ograniczy dostęp do tych informacji pod warunkiem, że informacje stanowiące tajemnicę tego przedsiębiorstwa będą załączone do oferty w oddzielnej, zamkniętej kopercie.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|