| GuidZP400 |
3acffdc5-8c99-4f27-90d6-17aec68f723c
|
| Biuletyn |
613103-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
| Regon |
29558000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
| Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
| Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
“Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 18a i zakup wyposażenia, w celu dostosowania jej do potrzeb wielospecjalistycznego, kompleksowego leczenia dzieci” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 9 – Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 – Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 - Rozwój specjalistycznych usług medycznych.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna wersja papierowa
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Meble medyczne i biurowe, łóżka szpitalne, pompy infuzyjne, lampa medyczna, chłodziarki, kardiomonitor, wagi medyczne, koce i poduszki, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, ssaki, podajniki na papier, dozowniki płynów i inne.
|
| Numer referencyjny |
SZP-332-73PN-2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów na doposażenie Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań tj. meble medyczne i biurowe, aparatura medyczna i inne wyposażenie pomieszczeń biurowych, sal zabiegowych i sal chorych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33192300-5, 33167000-8, 34928480-6, 39140000-5, 39711110-3, 39511100-8, 33192200-4, 39711110-3, 33192100-3, 33192110-6, 33157800-3, 33195100-4, 33194110-0, 33192120-9,
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie zad. nr od 1 do 6, od 14 do 29 włącznie
5.1 W przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych
z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE
Dot. ppkt 5.1. – dopuszcza się załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu, i że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ,
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania – zał. nr 4
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
| IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
1.4 zmiana nazwy Zamawiającego
1.5 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw
1.6 zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego
1.7 zaistnienia, po zawarciu umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
1.7.1 o charakterze niezależnym od Stron
1.7.2 którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy
1.7.3 którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności
1.7.4 której nie można przypisać drugiej Stronie
1.8 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron.
1.9 Zmiany terminu dostaw przedmiotu zamówienia (wydłużenie) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. wydłużenia terminu odbioru robót budowlanych dot. rozbudowy Bryły A3 – wydłużenia się procedury przetargowej itp.). W takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum 4-dniowym wyprzedzeniem o nowym terminie, a na tą okoliczność zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
4. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
§ 9
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – fotel medyczny do pobierania krwi - 4 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Kozetka lekarska – 2 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – stolik chirurgiczny – 1 szt.; stolik zabiegowy 1 szt; wózek zabiegowy 1 szt; wózek do przewożenia leków 2 szt; stojak na kroplówkę 24 szt; taboret obrotowy 3 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33167000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Lampa zabiegowa mobilna– 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 – Stół do przewijania niemowląt – 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 – Stolik pod aparaturę medyczną – 4 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34984800-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 7 – Kosze metalowe na śmieci o różnych pojemnościach, wózek do worków na odpady, dozowniki na płyn dezynfekcyjny, podajnik na ręczniki papierowe typu „ZZ”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 8 – Szafka na leki – 3 szt; Szafka medyczna przyłóżkowa 13 szt;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39140000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 9 – Łóżko składane dla rodziców i opiekunów hospitalizowanych dzieci –31 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39140000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 10 – Meble biurowe gotowe, krzesło tapicerowane 36 szt; fotel obrotowy 28 szt,; wersalka dwuosobowa 3 szt.; fotel półokrągły 4 szt., kanapa 4 szt., fotel wypoczynkowy 4 szt., tapczan tapicerowany 1 szt. sofa 2-osobowa 2 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711110-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 11 – Lodówko-chłodziarki różne poj. 14 szt, czajnik bezprzewodowy 13 szt., kuchenka mikrofalowa 7 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
12
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42923110-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 12 – Waga kolumnowa medyczna 2 szt, waga medyczna niemowlęca 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
13
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39511100-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 13 – Koce 90 szt, , poduszki 225 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
14
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192200-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 14 – Stół rehabilitacyjny 1 szt., wózek medyczny 1 szt., wózek inwalidzki 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
15
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711110-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 15 – Zamrażarka stołowa – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
16
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 16 – Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z elektryczna regulacją 1 szt. stolik przyłóżkowy 3 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
17
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 17 – Łóżko intensywnej terapii z wagą – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
18
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192110-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 18 – Łóżko ortopedyczne z podwójną rama wyciągową – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
19
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33167000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 19 – Lampa zabiegowa, sufitowa – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
20
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157800-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 20 – Dozownik tlenu – 10 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
21
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157800-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 21 – Ssak próżniowy – 10 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
22
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 22 – Stanowiska modułowe do pielęgnacji noworodków – 3 kpl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
23
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 23 – Kardiomonitor – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
24
|
| Zalacznik nazwa |
24
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194110-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
25
|
| Zalacznik nazwa |
25
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 25 – Pulsoksymetr – 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
26
|
| Zalacznik nazwa |
26
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194110-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 26 – Pompa objetościowa 2 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
27
|
| Zalacznik nazwa |
27
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192120-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 27 – Łóżko szpitalne dziecięce – 2 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
28
|
| Zalacznik nazwa |
28
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192120-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 28 – Łóżko szpitalne 10 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
29
|
| Zalacznik nazwa |
29
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192110-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 29 – Łóżko ortopedyczne 2 szt.
|
| | |