Meble medyczne i biurowe, łóżka szpitalne, pompy infuzyjne, lampa medyczna, chłodziarki, kardiomonitor, wagi medyczne, koce i poduszki, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, ssaki, podajniki na papier, dozowniki płynów i inne.

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble domowe,
  • Koce i pledy,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613103-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400000, 331923005, 331670008, 349848006, 391400005, 397111103, 429231106, 395111008, 331922004, 331921003, 331921106, 331578003, 331951004, 331941100, 331921209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów na doposażenie Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań tj. meble medyczne i biurowe, aparatura medyczna i inne wyposażenie pomieszczeń biurowych, sal zabiegowych i sal chorych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33192300-5, 33167000-8, 34928480-6, 39140000-5, 39711110-3, 39511100-8, 33192200-4, 39711110-3, 33192100-3, 33192110-6, 33157800-3, 33195100-4, 33194110-0, 33192120-9,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3acffdc5-8c99-4f27-90d6-17aec68f723c
Biuletyn 613103-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu “Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 18a i zakup wyposażenia, w celu dostosowania jej do potrzeb wielospecjalistycznego, kompleksowego leczenia dzieci” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 9 – Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 – Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 - Rozwój specjalistycznych usług medycznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
Nazwa nadana zamowieniu Meble medyczne i biurowe, łóżka szpitalne, pompy infuzyjne, lampa medyczna, chłodziarki, kardiomonitor, wagi medyczne, koce i poduszki, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, ssaki, podajniki na papier, dozowniki płynów i inne.
Numer referencyjny SZP-332-73PN-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów na doposażenie Bryły A3 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg. nw. zadań tj. meble medyczne i biurowe, aparatura medyczna i inne wyposażenie pomieszczeń biurowych, sal zabiegowych i sal chorych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33192300-5, 33167000-8, 34928480-6, 39140000-5, 39711110-3, 39511100-8, 33192200-4, 39711110-3, 33192100-3, 33192110-6, 33157800-3, 33195100-4, 33194110-0, 33192120-9,
Cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie zad. nr od 1 do 6, od 14 do 29 włącznie 5.1 W przypadku wyrobów, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami prawa – dot. produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego , Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiedniej Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu zgodności CE Dot. ppkt 5.1. – dopuszcza się załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, w którym potwierdzi on, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu produkty/wyroby medyczne zaoferowane w niniejszym postępowaniu, i że przedłoży je na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania – zał. nr 4
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 1.4 zmiana nazwy Zamawiającego 1.5 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw 1.6 zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego 1.7 zaistnienia, po zawarciu umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1.7.1 o charakterze niezależnym od Stron 1.7.2 którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy 1.7.3 którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności 1.7.4 której nie można przypisać drugiej Stronie 1.8 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 1.9 Zmiany terminu dostaw przedmiotu zamówienia (wydłużenie) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. wydłużenia terminu odbioru robót budowlanych dot. rozbudowy Bryły A3 – wydłużenia się procedury przetargowej itp.). W takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum 4-dniowym wyprzedzeniem o nowym terminie, a na tą okoliczność zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 4. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. § 9
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – fotel medyczny do pobierania krwi - 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Kozetka lekarska – 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – stolik chirurgiczny – 1 szt.; stolik zabiegowy 1 szt; wózek zabiegowy 1 szt; wózek do przewożenia leków 2 szt; stojak na kroplówkę 24 szt; taboret obrotowy 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33167000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – Lampa zabiegowa mobilna– 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 – Stół do przewijania niemowląt – 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 – Stolik pod aparaturę medyczną – 4 szt
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34984800-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 – Kosze metalowe na śmieci o różnych pojemnościach, wózek do worków na odpady, dozowniki na płyn dezynfekcyjny, podajnik na ręczniki papierowe typu „ZZ”
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 – Szafka na leki – 3 szt; Szafka medyczna przyłóżkowa 13 szt;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 – Łóżko składane dla rodziców i opiekunów hospitalizowanych dzieci –31 szt
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10 – Meble biurowe gotowe, krzesło tapicerowane 36 szt; fotel obrotowy 28 szt,; wersalka dwuosobowa 3 szt.; fotel półokrągły 4 szt., kanapa 4 szt., fotel wypoczynkowy 4 szt., tapczan tapicerowany 1 szt. sofa 2-osobowa 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 11 – Lodówko-chłodziarki różne poj. 14 szt, czajnik bezprzewodowy 13 szt., kuchenka mikrofalowa 7 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42923110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 12 – Waga kolumnowa medyczna 2 szt, waga medyczna niemowlęca 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 13 – Koce 90 szt, , poduszki 225 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 14 – Stół rehabilitacyjny 1 szt., wózek medyczny 1 szt., wózek inwalidzki 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 15 – Zamrażarka stołowa – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 16 – Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z elektryczna regulacją 1 szt. stolik przyłóżkowy 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 17 – Łóżko intensywnej terapii z wagą – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 18 – Łóżko ortopedyczne z podwójną rama wyciągową – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33167000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 19 – Lampa zabiegowa, sufitowa – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157800-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 20 – Dozownik tlenu – 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157800-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 21 – Ssak próżniowy – 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 22 – Stanowiska modułowe do pielęgnacji noworodków – 3 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 23 – Kardiomonitor – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 25 – Pulsoksymetr – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 26 – Pompa objetościowa 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 27 – Łóżko szpitalne dziecięce – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 28 – Łóżko szpitalne 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa 29
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 29 – Łóżko ortopedyczne 2 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)