| GuidZP400 |
4631b689-5529-4784-a531-eb2e13bfa430
|
| Biuletyn |
612651-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
|
| Regon |
14473300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kołłątaja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
81-332
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 7356100, 7356105, 7356108
|
| Zamawiajacy fax |
587 356 110
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
|
| Adres strony url |
www.mir.gdynia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mir.gdynia.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mir.gdynia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia sekcja zamówień publicznych pok.514
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu oraz różnego rodzaju urządzeń elektrycznych
|
| Numer referencyjny |
PN/34/FZP/FG/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu oraz różnego rodzaju urządzeń elektrycznych. Szczegółowy opis zamówienia oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz rzeczowo-cenowy. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31682000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę materiałów elektrycznych na kwotę brutto minimum 50 000,00 zł.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 2 pkt 3) SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie –wzór Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,
2) wypełniony formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
3) dokument, np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 3 i 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności:
a) wskazanych w zdaniu drugim niniejszego podpunktu, niezależnych od Wykonawcy, o ile zostaną one należycie udokumentowane. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy Zamawiający uzna siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego lub wstrzymanie dostaw przez producenta na skutek zaistnienia siły wyższej,
2) w przypadku zmiany dotyczącej dostarczanych materiałów, osprzętu lub urządzeń na asortyment o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę nie wyższą jak ustalona w umowie i na identycznych lub lepszych warunkach gwarancji jak określone w umowie, w sytuacji gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert) lub czasowej niedostępności na rynku, co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta lub innym dokumentem, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego;
3) w przypadku gdy Wykonawcę, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
4) jeżeli zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, niezależnie od ich wartości,
5) innych przewidzianych w ustawie Pzp.
2. W sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a) Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności przedłoży stosowny wniosek ze szczegółowym uzasadnieniem i udokumentowaniem.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|