| GuidZP400 |
19c11834-e5dd-47f3-a545-a05c3b2b81ce
|
| Biuletyn |
612308-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Postoliskach
|
| Regon |
15548812000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Plac 3- go Maja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Tłuszcz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-240
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
297573025,
|
| Zamawiajacy fax |
297775241
|
| Zamawiajacy email |
zspszpp@interia.pl ,
|
| Adres strony url |
http://zspostoliska.szkolnastrona.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Nie
|
| Przeprowadza wspolnie podmiot list |
Nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://zspostoliska.szkolnastrona.pl/bip
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zspostoliska.szkolnastrona.pl/bip
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Postoliskach Postoliska ul. Plac 3-go Maja 18 05-240 Tłuszcz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach
|
| Numer referencyjny |
1/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w 2021 roku z podziałem na części. Dostawy będą realizowane partiami, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następowało drogą elektroniczną/ telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw ( zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy). Dostawy muszą być realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym ( arkuszu kalkulacyjnym) - Załącznik nr 3 do SIWZ ( oddzielnie dla każdej części)
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia : od 04.01.2021 roku do 31.12.2021 roku z wyłączeniem przerwy wakacyjnej ( lipiec lub sierpień) oraz innych dni wolnych.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę żadnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w zakresie :
a) zmiany terminu realizacji w przypadku zmian przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia.;
b) zmian osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług za strony Zamawiającego jak również Wykonawcy;
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT;
d) wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą Zamawiającego;
e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy ( np. terminu płatności faktur, zmiana okresu rozliczeniowego);
f) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym - z powodu wzrostu cen towarów w nim określonych , w sposób powodujący,że wykonanie umowy nie leży w interesie Wykonawcy i powoduje powstanie straty po jego stronie.
3. Poza zmianami przewidzianymi w ust. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych , mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mrożonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobnych produktów dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych , oleje, produkty przemiału ziarna, napoje, przyprawy, jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału ziarna, napoje, przyprawy, jaja dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2021.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |