| GuidZP400 |
9823be5c-ea2f-44b7-a4db-122281841cf1
|
| Biuletyn |
613029-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Kraśnik
|
| Regon |
52410500000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
84
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraśnik
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
23-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
818 251 540
|
| Zamawiajacy fax |
818 252 709
|
| Zamawiajacy email |
zp@krasnik.eu
|
| Adres strony url |
https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa 5 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Miasta Kraśnik
|
| Numer referencyjny |
WIR.FiZP.271.1.56.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa 5 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Miasta Kraśnik”.
2. Zamówienie obejmuje:
Zakup i dostawę - 5 szt. komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym.
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU
Procesor
Procesor wielordzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych,
o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 6500 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html.
Pojemność pamięci RAM: min. 8 GB pamięci DDR4
Karta graficzna: Zintegrowana
Dysk twardy: Dysk SSD min. 240 GB
Wyświetlacz: Ekran Full HD o min. przekątnej 39,6 cm (15,6″)
Łączność bezprzewodowa
Karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi z modułem Bluetooth
Gniazda zewnętrzne:
Combo jack (wejście/wyjście audio), RJ-45, min. 1x USB 2.0, min. 1x USB 3.x
Typ akumulatora: litowo-jonowy
Zasilacz
Kamera wbudowana w ramkę ekranu ze zintegrowanym mikrofonem
Gwarancja: min. 24 miesiące
System operacyjny: zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Professional PL 64-bit lub równoważny.
Wskazane wyżej parametry określają minimalne wymagania Zamawiającego, Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach .
3. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym i nieużywanym. Muszą być to produkty istniejące w obrocie, nie prototypy.
4. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innych urządzeniach.
5. Wykonawca może zaoferować sprzęt jednego lub różnych producentów – w formularzu ofertowym należy wówczas wypełnić odpowiednią liczbę wierszy.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego.
7. Prawidłowość wykonania Zamówienia potwierdzi protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli obu Stron.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa:
1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię.
B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
1) Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Do okoliczności, o których mowa w zdaniu powyżej, zaliczyć należy w szczególności przypadek wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Przypadkami siły wyższej są m.in.: powódź, pożar, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, epidemie, promieniowanie lub skażenia, katastrofy komunikacyjne lub budowlane, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne (zbrojne),
3) W uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą zamawiającego, możliwość dostawy innych urządzeń niż zostały wskazane przez wykonawcę w ofercie. Zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zmiany na urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami:
a) udokumentowana niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem urządzeń z rynku,
b) pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, posiadających lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych przez Wykonawcę
w ofercie.
4) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 data |
2020-12-24T00:00:00+01:00
|