Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych w 2021 r z podziałem na części

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609217-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych w 2021 r z podziałem na części:
Część I: Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych na potrzeby departamentów UMWL zaangażowanych we wdrażanie RPO WL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ.
Część II: Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych na potrzeby UMWL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.
Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami według potrzeb Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 064d8cf1-0a48-4c62-90ef-f19123927531
Biuletyn 609217-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wydatek będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1, projekt nr 2, pt. Wsparcie wdrażania RPO WL w 2020 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych w 2021 r z podziałem na części
Numer referencyjny OP-IV.272.106.2020.SZM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych w 2021 r z podziałem na części: Część I: Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych na potrzeby departamentów UMWL zaangażowanych we wdrażanie RPO WL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ. Część II: Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych na potrzeby UMWL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami według potrzeb Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia dla I i II części postępowania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla CZĘŚCI I: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie 1 dostawę, która polegała na dostawie środków czystości i papierowych środków higienicznych, a jej wartość wynosiła co najmniej 40 000,00 PLN brutto. Jako dostawę Zamawiający rozumie realizację jednej umowy dla jednej instytucji/podmiotu. Dla CZĘŚCI II: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W części II postępowania Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1, tj.: spełnianie warunku udziału w postępowaniu (dla części I): - wykazu dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za godność z oryginałem), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczególowe dane dotyczące zmian umowy zostały przewidziane we wzorach umowy będące załacznikami 3a i 3b do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia oraz warunków płatności zawartych w ofertach. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 3, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 4. 5. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określony został w rozdz. XXX.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych na potrzeby departamentów UMWL zaangażowanych we wdrażanie RPO WL.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych na potrzeby UMWL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Aspekty środowiskowe
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)