| GuidZP400 |
4bf367ca-db5a-415d-833b-1a5dbb89179d
|
| Biuletyn |
612767-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce
|
| Regon |
53229200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wawrzeńczyce
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wawrzeńczyce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-125
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-12 2874003, 2874007
|
| Zamawiajacy fax |
0-12 2874003, 2874007
|
| Zamawiajacy email |
ug_igwaw@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
http://www.igwa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.igwa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.igwa.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Tropiszowie”
|
| Numer referencyjny |
GK.271.7.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Tropiszowie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębnych części:
- CZĘŚĆ nr 1 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do fizyki”
Zakres części nr 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- CZĘŚĆ nr 2 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do geografii”
Zakres części nr 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- CZĘŚĆ nr 3 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do biologii”
Zakres części nr 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- CZĘŚĆ nr 4 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do chemii”
Zakres części nr 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
15
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin maksymalny w jakim zamówienie musi by wykonane – 15 dni od daty podpisania umowy dla każdej z części zmówienia ( termin wykonania -zgodnie z zaoferowanym w ofercie).
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty:
1. Formularz „OFERTA” – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 9 do SIWZ, w przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
Oraz dokumenty wymienione w pkt III.3) - III.6) powyżej
Ponadto: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Zał. Nr 10 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić:
a) personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn. ,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu,
b) adres siedziby Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego,
c) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana,
d) asortyment wchodzący w zakres przedmiotu zamówienia w okolicznościach niezależnych od Wykonawcy, np. w wyniku zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy,
e) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy,
f) podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie chciał wprowadzić podwykonawcę to zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem aneksu do umowy oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzające że wprowadzany podwykonawca również spełnia postawione procedurą przetargową warunki udziału i nie podlegania wykluczeniu. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadzić, zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje się również wobec dalszych podwykonawców.
2. Zamawiający informuje, że możliwa jest również zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozostałych okolicznościach, nie ujętych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegółowo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony zgodnie oświadczają, że dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w trybie przepisanym w art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842).
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do fizyki”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych - fizyki, m.in. wag sprężynowych, wag elektronicznych, cylindrów, odważników, sprężyn, zestawu konstrukcyjnego, zestawu kostek, zestawu edukacyjnego siła i ruch, kamertonu, zestawów demonstracyjnych z zakresu fizyki ,modeli,falownicy, kompasu wahadeł, kalorymetru, pryzmatów, siatki dyfrakcyjnej, soczewek, woltomierzy, amperomierzy, diody LED, latarki LED, oporników demonstracyjnych i innych pomocy dydaktycznych i naukowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do geografii”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych - geografii, m.in. geografia - multimedialny program edukacyjny, mapy konturowe, mapy ścienne, wieszak na mapę, wskaźnik teleskopowy, kompas, zestawy skał, gleb, minerałów, atlas multimedialny, atlasy geograficzne, globus indukcyjny, globus konturowy, model - układ słoneczny i innych pomocy dydaktycznych i naukowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do biologii”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych - biologii m.in. mikroskopów, wizualizera, zestawów preparatów mikroskopowych, modelu demonstracyjnego - serce człowieka, stetoskopu, i innych pomocy dydaktycznych i naukowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do chemii”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych - chemii, m.in. przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych, tacy, zestawów świeczek bezzapachowych i podgrzewaczy, szalki, pipet, modeli atomów, zestawu klamer do bielizny i innych pomocy dydaktycznych i naukowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |