Dostawa sprzetu komupterowego

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612635-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302374508, 302140002, 302341009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w ilościach i jakości wskazanej w OPZ - załącznik nr 1 do Projektu umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa tabletu graficznego – 1 szt. – zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1a do Projektu umowy - OPZ
Zadanie nr 2 – dostawa tabletu 10,5” – 2 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1b do Projektu umowy - OPZ
Zadanie nr 3 – dostawa monitora specjalistycznego – 1 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1c do Projektu umowy – OPZ
Zadanie nr 4 – dostawa stacji roboczej – 1 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1d do Projektu umowy - OPZ
Zadanie nr 5 – dostawa dysków HDD 2,5” – 10szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1e do Projektu umowy – OPZ
Zadanie nr 6 – dostawa dysków HDD 3,5”- 5 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1f do Projektu umowy - OPZ
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1ae5d511-6d88-4a42-9f29-3ce79154045f
Biuletyn 612635-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.cui.wroclaw.pl/index.php?app=przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierwej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CUI ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu komupterowego
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.44.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w ilościach i jakości wskazanej w OPZ - załącznik nr 1 do Projektu umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie nr 1 – dostawa tabletu graficznego – 1 szt. – zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1a do Projektu umowy - OPZ Zadanie nr 2 – dostawa tabletu 10,5” – 2 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1b do Projektu umowy - OPZ Zadanie nr 3 – dostawa monitora specjalistycznego – 1 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1c do Projektu umowy – OPZ Zadanie nr 4 – dostawa stacji roboczej – 1 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1d do Projektu umowy - OPZ Zadanie nr 5 – dostawa dysków HDD 2,5” – 10szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1e do Projektu umowy – OPZ Zadanie nr 6 – dostawa dysków HDD 3,5”- 5 szt. - zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1f do Projektu umowy - OPZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli ofertę w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub Odbiorcy lub zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych lub jakościowych Sprzętu w stosunku do Załącznika nr 1 do Umowy – Opisu przedmiotu zamówienia oraz Załącznika nr 4 - Oferty - Zamawiający dopuszcza zmiany w szczególności zmiany: a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (min. miejsca dostarczenia przedmiotu umowy, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo parametrów Sprzętu, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, - Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie dostosowania jej do tych zmian, 2) zmiany przedmiotu Umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenia wynagrodzenia maksymalnie o 20% jego wartości brutto.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa tabletu graficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1a do Projektu umowy - OPZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa tabletu 10,5”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1b do Projektu umowy - OPZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa monitora specjalistycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1c do Projektu umowy – OPZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa stacji roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1d do Projektu umowy - OPZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa dysków HDD 2,5”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1e do Projektu umowy – OPZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa dysków HDD 3,5”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis zgodnie z wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1f do Projektu umowy - OPZ
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)