| GuidZP400 |
07102b49-e191-4b32-af75-578c9af59290
|
| Biuletyn |
612021-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 im.Wawrzyńca Hajdy
|
| Regon |
72479000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fryderyka Chopina
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piekary Śląskie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-940
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(032) 287 17 77
|
| Zamawiajacy fax |
(032) 287 17 77
|
| Zamawiajacy email |
msp5@poczta.fm
|
| Adres strony url |
https://msp5piekary.edupage.org/?
|
| Adres strony internetowej |
https://msp5piekary.edupage.org/?
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://msp5piekary.edupage.org/?
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://msp5piekary.edupage.org/?
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Wawrzyńca Hajdy, ul. F.Chopina 11, 41-940 Piekary Śląskie, parter, Sekretariat.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich.
|
| Numer referencyjny |
SP5-ZP3/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zgodna z zapotrzebowaniem Zamawiającego, dostawa artykułów żywnościowych (zwanych dalej „produktami”) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach:
- ryby przetworzone i konserwowane;
- owoce i warzywa;
- pozostałe artykuły spożywcze,
- pieczywo i wyroby ciastkarskie;
- produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;
- produkty mleczarskie;
- warzywa i owoce mrożone;
- wyroby garmażeryjne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 5, pkt 5.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 5, pkt 5.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z „Arkuszem wyceny jednostkowej asortymentu dostaw…” (Załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie odpowiednim dla części na którą Wykonawca składa ofertę.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
2.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o których mowa w pkt 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 4 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1. oraz ust. 4 dotyczące Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
10. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad:
11.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
11.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
12. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
W punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia pod nazwą: WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI w rubryce: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zaznaczono: TAK. Zaznaczenie dotyczy wyłącznie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków nie jest wymagane.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wzory umów, określające warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ (dla każdej z części zamówienia zostanie sporządzona odrębna umowa).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby przetworzone i konserwowane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pozostałę artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby ciastkarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i wyroby mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa mrożone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby gotowe – garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
| | |