| GuidZP400 |
ed63525a-cca7-4d8f-9333-2667822d4986
|
| Biuletyn |
612792-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
| Regon |
43102223200011
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-049
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
| Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
| Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://1wszk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet ; www.1wszk.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://1wszk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet ; www.1wszk.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://1wszk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej: Koperta / opakowanie z ofertą powinno być zaadresowane do Zamawiającego według poniższego wzoru na adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa gąbek hemostatycznych z antybiotykiem i materiałów szewnych, siatek i taśm do zabiegów ginekologicznych
|
| Numer referencyjny |
DZP/PN/67/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gąbek hemostatycznych z antybiotykiem i materiałów szewnych, siatek i taśm do zabiegów ginekologicznych dla 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie” – zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki Nr 1.1-1.11 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 11 zadaniach.
Zadanie nr 1 – Dwuskładnikowa hemostatyczna gąbka lecznicza
Zadanie nr 2 - Gąbka zawierająca siarczan gentamecyny
Zadanie nr 3 - Gąbka żelatynowa
Zadanie nr 4 - szwy niewchłanialne
Zadanie nr 5 - szwy niewchłanialne
Zadanie nr 6 - szwy niewchłanialne
Zadanie nr 7 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
Zadanie nr 8 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
Zadanie nr 9 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
Zadanie nr 10 - specjalistyczne systemy szewne
Zadanie nr 11 - siatki i tasmy do operacji ginekologicznych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.11 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawców, którzy składają ofertę aktualnej wymaganej prawem koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego / zezwolenia na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty, dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - dot.zad.1 i 2.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany
do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty, dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze – dot.zad.1 i 2.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Oświadczenia Wykonawcy, iż oferowane produkty farmaceutyczne posiadają wymaganą rejestrację i aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem oraz posiadają ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, okazywalne na każde wezwanie Zamawiającego – wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ. – dot.zad.1 i 2.
b) Oświadczenia Wykonawcy, iż oferowane wyroby medyczne posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem, okazywalne na każde wezwanie Zamawiającego – wzór oświadczenia - Załącznik nr 5 do SIWZ.
c) Katalogi / foldery/ materiały informacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia, itp. dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych informacjami podanymi w załącznikach nr 1.1.1-11 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
-Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
-Wypełnione formularze cenowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1.1-1.11 do SIWZ,
-Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - powyższy dokument należy zamieścić na Platformie w zakładce „Korespondencja” w przypadku Wykonawców, którzy złożyli ofertę w formie elektronicznej lub za pośrednictwem operatora pocztowego w przypadku Wykonawców, którzy złożyli ofertę w formie papierowej.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) braku wyrobów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym - po cenie niewyższej niż określona w niniejszej umowie;
b) zmiany nazwy produktu, producenta dostarczanych wyrobów, numeru katalogowego wyrobu, wielkości opakowania dostarczanych wyrobów, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wyrobu wskazanego w ofercie, przy niezmienionym produkcie,
c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wyrobu wskazanego w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być brak możliwości realizacji bieżących dostaw z powodu wycofania wyrobu z obrotu lub zaprzestanie produkcji lub jej wstrzymanie, a możliwe jest zastosowanie zamiennika wyrobu o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny,
d) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w lit. a), b), c) po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
e) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań za zgodą Zamawiającego.
f) pojawienia się w asortymencie Wykonawcy tańszych zamienników będących odpowiednikami wyrobów nabywanych w ramach niniejszej umowy,
g) określonym w §3 ust. 1 niniejszej umowy.
2) należnego wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu,
b) obniżenia ceny wyrobów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych wyrobów.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Dwuskładnikowa hemostatyczna gąbka lecznicza
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – Dwuskładnikowa hemostatyczna gąbka lecznicza
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Gąbka zawierająca siarczan gentamecyny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - Gąbka zawierająca siarczan gentamecyny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Gąbka żelatynowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - Gąbka żelatynowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - szwy niewchłanialne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 - szwy niewchłanialne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - szwy niewchłanialne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 - szwy niewchłanialne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - szwy niewchłanialne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 - szwy niewchłanialne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 7 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 8 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 9 - specjalistyczne systemy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - specjalistyczne systemy szewne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 10 - specjalistyczne systemy szewne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 - siatki i tasmy do operacji ginekologicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 11 - siatki i tasmy do operacji ginekologicznych
|
| | |