| GuidZP400 |
37aabac3-ff62-45bc-986c-f4d0359c2756
|
| Biuletyn |
611828-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr Romana Ostrzyckiego w Koninie
|
| Regon |
31159100000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Konin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62-504
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
632 404 133,
|
| Zamawiajacy fax |
632 404 134
|
| Zamawiajacy email |
szp@szpital-konin.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpital-konin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-konin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-konin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z zapisami pkt 10 SIWZ WSZ-EP-56/2020
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria pok. 3/13, budynek D, II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 2 sztuk aparatów USG na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
|
| Numer referencyjny |
WSZ-EP-56/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 2 sztuk aparatów USG ze spłatą w systemie ratalnym na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach numer 2.1 i 2.2 do SIWZ WSZ-EP-56/2020. SIWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.szpital-konin.pl
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni od dnia zawarcia umowy – zgodnie ze złożoną ofertą.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
8.5 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt 8.4 ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.6 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 8.2 siwz następujących dokumentów:
- opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie – zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy) – dla wszystkich pakietów.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Płatność nastąpi w 10 (dziesięciu) równych ratach. Płatność pierwszej raty finansowania ratalnego nastąpi przelewem w terminie 60 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu poprawnie sporządzonej faktury. Płatność nastąpi w 10 równych ratach, z tym, że Zamawiający dopuszcza, aby ostatnia rata była ratą wyrównawczą wynikającą z zaokrągleń 9 pierwszych rat do pełnych złotych, zgodnie z następującym harmonogramem:
1) I rata: 60 dni od doręczenia faktury
2) II rata: 90 dni od doręczenia faktury
3) III rata: 120 dni od doręczenia faktury
4) IV rata: 150 dni od doręczenia faktury
5) V rata: 180 dni od doręczenia faktury
6) VI rata: 210 dni od doręczenia faktury
7) VII rata: 240 dni od doręczenia faktury
8) VIII rata: 270 dni od doręczenia faktury
9) IX rata: 300 dni od doręczenia faktury
10) X rata: 330 dni od doręczenia faktury.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Aprat USG
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni od dnia zawarcia umowy – zgodnie ze złożoną ofertą.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 1 sztuki aparatu USG ze spłatą w systemie ratalnym na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2.1 do SIWZ WSZ-EP-56/2020. SIWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.szpital-konin.pl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Aparat USG
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni od dnia zawarcia umowy – zgodnie ze złożoną ofertą.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 1 sztuki aparatu USG ze spłatą w systemie ratalnym na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2.2 do SIWZ WSZ-EP-56/2020. SIWZ wraz z załącznikami Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.szpital-konin.pl.
|
| | |