| GuidZP400 |
d94253b9-38b0-48cf-b090-1a5da179cec0
|
| Biuletyn |
612708-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Polkowicki
|
| Regon |
39064723900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. Sebastiana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Polkowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
59-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
76 746 15 00
|
| Zamawiajacy fax |
76 746 15 01
|
| Zamawiajacy email |
Agnieszka.mietlinska@powiatpolkowicki.pl
|
| Adres strony url |
www.powiatpolkowicki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Część 7: Notebook: Zakup laptopa w ramach projektu pn. „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach działania 10.4 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014–2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Polkowicki, ul. św. Sebastiana nr 1, 59-100 Polkowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriów komputerowych oraz sprzętu telekomunikacyjnego”
|
| Numer referencyjny |
OA.272.7.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriów komputerowych oraz sprzętu telekomunikacyjnego”.
2. Zamawiający podzielił zamówienie jak w ust. 1 i dopuszcza składanie następujących ofert częściowych:
1) Część 1: Drukarka;
2) Część 2: Myszki, klawiatury komputerowe i płyty Blue-ray;
3) Część 3: Notebooki;
4) Część 4: Telefony bezprzewodowe;
5) Część 5: Urządzenie wielofunkcyjne;
6) Część 6: Zasilacze komputerowe;
7) Część 7: Notebook;
8) Część 8: Notebook;
9) Część 9: Notebooki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
10
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: 10 dni od zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że skrócenie terminu realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) w przypadku, gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Kupujący dopuszcza możliwość zmiany na produkt o nie gorszych parametrach, niż wymagane w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Sprzedający w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Kupującemu pisemnie, iż przedmiot umowy jak w § 1 niniejszej umowy został wycofany ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany,
2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Drukarka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowa drukarka w ilości 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Myszki, klawiatury komputerowe i płyty Blue-ray
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są:
a) Fabrycznie nowe myszki komputerowe w ilości 15 szt.
b) Fabrycznie nowe klawiatury komputerowe w ilości 15 szt.
c) Fabrycznie nowe płyty Blue-ray w ilości 10 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Notebooki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe notebooki w ilości 9 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Telefony bezprzewodowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe telefony bezprzewodowe w ilości 5 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne w ilości 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zasilacze komputerowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe zasilacze komputerowe w ilości 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Notebook
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy notebook w ilości 1 szt.
Zakup laptopa w ramach projektu pn. „Akademia zawodowców w Powiecie Polkowickim” w ramach działania 10.4 „Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014–2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Notebook
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowy notebook w ilości 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Notebooki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe notebooki w ilości 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.
|
| | |