| GuidZP400 |
6f8445f7-57c4-434f-91f8-be6269ae8dc7
|
| Biuletyn |
612565-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Nr 1
|
| Regon |
68667000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Wł. Andersa
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 665 042
|
| Zamawiajacy fax |
322 665 042
|
| Zamawiajacy email |
dompomocyspolecznejnr1@interia.pl
|
| Adres strony url |
www.dps1sosnowiec.pl; www.dps1sosnowiec.pl/bip
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps1sosnowiec.pl; www.dps1sosnowiec.pl/bip
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps1sosnowiec.pl; www.dps1sosnowiec.pl/bip
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej - osobiście, kurierem lub za pośrednictwem poczty
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu, ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W 2021 ROKU Z PODZIAŁEM NA 9 PAKIETÓW (CZĘŚCI) NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 W SOSNOWCU
|
| Numer referencyjny |
DGiOT.252.14.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywności w 2021 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 1 z podziałem na 9 pakietów (części) tj.: Pakiet nr 1–mięso, produkty mięsne; Pakiet nr 2–mleko i produkty mleczarskie; Pakiet nr 3–różne produkty spożywcze; Pakiet nr 4–ryby i przetwory rybne; Pakiet nr 5–warzywa mrożone; Pakiet nr 6–warzywa i owoce świeże; Pakiet nr 7–jaja; Pakiet nr 8–pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Pakiet nr 9–ziemniaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ w pakietach od 1-9 pod nazwą Formularz asortymentowo-cenowy. Częstotliwość dostaw: Pakiet nr 1 –Dostawa mięsa, produktów mięsnych–2 razy w tygodniu; Pakiet nr 2–Dostawa mleka i produktów mleczarskich–mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem; Pakiet nr 3–Dostawa różnych produktów spożywczych –1 raz w tygodniu; Pakiet nr 4–Dostawa ryb i przetworów rybnych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 5–Dostawa warzyw mrożonych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 6–Dostawa warzyw i owoców świeżych–3 razy w tygodniu; Pakiet nr 7–Dostawa jaj–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 8–Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich–codziennie do godz. 7:00, w niedziele także, z wyjątkiem świąt; Pakiet nr 9–Dostawa ziemniaków-2 razy w miesiącu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji, o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany zawarte są we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso, produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 1– dostawa mięsa i produktów mięsnych - 2 razy w tygodniu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 2– dostawa mleka i produktów mleczarskich - mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 3 – dostawa różnych produktów spożywczych -1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 3
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 4 – dostawa ryp i przetworów rybnych - 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 4
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa mrożone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 5 – dostawa warzyw mrożonych 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 5
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce świeże
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 6– dostawa warzyw i owoców świeżych - 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 6
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 7 – dostawa jaj - 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 7
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 8 – dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - codziennie do godziny 7:00, w niedziele także, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 8
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Ziemniaki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet (część) nr 9 – dostawa ziemniaków - 2 razy w miesiącu, w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - Pakiet nr 9
|
| | |