4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa jaj, ryb, warzyw i owoców mrożonych, ciast makaronowych nadziewanych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1, 2, 3, 4 do Formularza Oferty- Specyfikacja cenowa Wykonawcy,
4.2. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP, decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
4.3. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczanych towarów odbywał się środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych zgodnie z Ustawą o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
4.4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego towaru na okres terminu ważności określonym na etykietach, przy czym produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 2/3 okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
4.5. Towar powinien znajdować się w estetycznych opakowaniach zamkniętych fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. pokruszenie, ubytki, uszkodzone opakowanie), posiadać nadrukowaną informację o nazwie (składzie), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
4.6. Towar musi spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty jakości i pochodzenia– jeśli takie są wymagane.
4.7. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta.
4.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy każdej dostawie złożenia dokumentu HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) wystawionego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.9. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
4.10. Zamawiający wymaga, aby oznakowanie dostarczonego towaru było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych.
4.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowych zamówienia.
4.12. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| GuidZP400 |
1f1c0ec2-1960-44c8-a076-8cbe6c3f580c
|
| Biuletyn |
612729-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
| Regon |
65013987800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanatoryjna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Horyniec-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
37-620
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
016 631 34 43
|
| Zamawiajacy fax |
016 631 34 43
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@crr-horyniec.pl
|
| Adres strony url |
www.crr-horyniec.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.horyniec.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w formie papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS ul. Sanatryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój, I p. pok. 176-sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA JAJ, RYB, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH, CIAST MAKARONOWYCH NADZIEWANYCH
|
| Numer referencyjny |
ZP.262.6.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa jaj, ryb, warzyw i owoców mrożonych, ciast makaronowych nadziewanych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1, 2, 3, 4 do Formularza Oferty- Specyfikacja cenowa Wykonawcy,
4.2. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP, decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
4.3. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczanych towarów odbywał się środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych zgodnie z Ustawą o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych.
4.4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego towaru na okres terminu ważności określonym na etykietach, przy czym produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 2/3 okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
4.5. Towar powinien znajdować się w estetycznych opakowaniach zamkniętych fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. pokruszenie, ubytki, uszkodzone opakowanie), posiadać nadrukowaną informację o nazwie (składzie), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
4.6. Towar musi spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty jakości i pochodzenia– jeśli takie są wymagane.
4.7. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta.
4.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy każdej dostawie złożenia dokumentu HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) wystawionego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.9. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
4.10. Zamawiający wymaga, aby oznakowanie dostarczonego towaru było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych.
4.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowych zamówienia.
4.12. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
od obowiązywania umowy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy z podaniem jej wartości ( dla części zamówienia: nr 1- min. 30 000, zł brutto, dla części nr 2 – min. 32 000,00 zł brutto, dla części nr 3 – min. 40 000,00 zł brutto, dla części nr 4 – min. 34 000,00 zł brutto), przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. poświadczenia, referencje), wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw i referencje
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy( o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy( podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
OD OBOWIĄZYWANIA UMOWY
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA DOTYCZY DOSTAWY JAJ - SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA SPECYFIKACJA CENOWA WYKONAWCY - ZAŁĄCZNIK NR 1 DO FORMULARZA OFERTY
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE MROŻONE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
OD OBOWIĄZYWANIA UMOWY
|
| Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 2 – Warzywa i owoce mrożone ( ZAWIERA 21 POZYCJI)- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDSTAWIA SPECYFIKACJA CENOWA WYKONAWCY - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO FORMULARZA OFERTY
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
OD OBOWIĄZYWANIA UMOWY
|
| Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 3 - Ryby przetworzone i konserwowe ( ZAWIERA 12 POZYCJI)- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDSTAWIA SPECYFIKACJA CENOWA WYKONAWCY
- ZAŁĄCZNIK NR 3 DO FORMULARZA OFERTY
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
CIASTA MAKARONOWE NADZIEWANE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851220-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
OD OBOWIĄZYWANIA UMOWY
|
| Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 4 - Ciasta makaronowe nadziewane ( ZAWIERA 9 POZYCJI)- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDSTAWIA SPECYFIKACJA CENOWA WYKONAWCY - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO FORMULARZA OFERTY
|
| | |