| GuidZP400 |
3f2da04d-51e4-439c-8373-7147ceaa1089
|
| Biuletyn |
612542-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 33 im. Stanisława Ligonia
|
| Regon |
00072274000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Witosa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-832
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 254 03 71
|
| Zamawiajacy fax |
32 254 03 71 wew. 40
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@sp33.katowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Szkoły Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019., poz. 1843). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.katowice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw.katowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może się odbywać wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Pełnomocnika Zamawiającego: 40-040 Katowice, ul. Wita Stwosza 7, kancelaria
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na rok 2021.
|
| Numer referencyjny |
ZP/575/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na rok 2021.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy załączyć: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Formularz cenowy – odpowiednio załącznik od 5.1. do 5.8. do SIWZ – w zależności na którą część składana jest oferta;
Uwaga: Brak formularza cenowego lub brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w „formularzu cenowym” - spowoduje odrzucenie oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić:
a.w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym o tych samych parametrach lub wyższych,b.zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, c.zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, d. zmiany nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy.
2. Inne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a. zmiany danych , podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.)
3. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że została przewidziana w umowie.
4. Dopuszcza się zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującą zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Świeże warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.1 do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby piekarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.2 do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożone artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.3. do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja kurze świeże
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.5. do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.5. do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso świeże, wędliny, drób
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.6. do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.7. do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2021 rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.8. do SIWZ – formularz cenowy na daną część zamówienia, stanowi integralną część SIWZ. 1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |