| GuidZP400 |
67422ab3-aa70-4d66-8658-1f75f1b3c57e
|
| Biuletyn |
611793-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
| Regon |
45066502400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-404
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
| Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego (urządzenie do pneumatycznego i ultradźwiękowego kruszenia kamieni w drogach moczowych) na potrzeby Pionu Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
|
| Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/58p/ 2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do pneumatycznego
i ultradźwiękowego kruszenia kamieni w drogach moczowych o parametrach technicznych
i wymaganych określonych w Załączniku nr 4 i Załączniku 5 do SIWZ, na potrzeby Pionu Urologii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, zwanego dalej Zamawiającym, oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego asortymentu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej
i sprzętu medycznego) oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia dotyczące sprzętu medycznego będącego przedmiotem zamówienia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga zaoferowania aparatury i sprzętu medycznego rok produkcji min. 2019, fabrycznie nowej, kompletnej, nieużywanej, nie powystawowej i wolnej od wad, gwarantującej bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniająca wymagany poziom świadczonych usług medycznych.
Wymagany okres gwarancji na zaoferowaną aparaturę i sprzęt medyczny wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z częścią XIII pkt. 1 SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1a ustawy PZP może unieważnić postępowanie, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
b) Podmioty zagraniczne:
i. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w Części C ust. 1) lit. a) SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
ii. Dokument, o którym mowa w części C ust. 1) lit. b) ppkt i. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
iii. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części C ust. 1) lit. b) ppkt i. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis części C ust. 1) lit. b) ppkt ii. SIWZ stosuje się odpowiednio.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Wykonawcy w ww. dokumentach powinni oznaczyć, której pozycji dotyczy. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie
w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4
do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i używania, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.)
– w przypadku składania oferty na wyrób medyczny i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie.
c) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności
i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie.
Uwaga!
Jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi
i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, w takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną.
d) oświadczenie Wykonawcy, że instrukcje obsługi w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanej/go aparatury medycznej/ sprzętu medycznego i instrukcje serwisowe, paszport techniczny
i licencje na oprogramowanie (jeżeli dotyczy) oraz certyfikat o autoryzacji serwisowej i oświadczenie producenta ( lub oświadczenie Wykonawcy) o częstotliwości przeglądów w okresie gwarancji oraz po upływie gwarancji, a także inne dokumenty wymagane przepisami prawa dostarczy wraz z dostawą sprzętu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ),
2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego (wg Załącznika nr 4 do SIWZ),
3) Formularz „Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia” (wg Załącznika nr 5 do SIWZ)
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 555,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100 groszy).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.:
nr 61 1020 1332 0000 1002 1215 6883 prowadzony przez Bank PKO BP.
5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/ 58p /2020.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert).
7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy przekazać
Zamawiającemu przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert).
8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
11. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy Wykonawcy.
12. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie w treści dokumentu gwarancji lub poręczenia informacji (zastrzeżenia), że podpis osoby reprezentującej Zamawiającego przy roszczeniu o wypłatę z gwarancji lub poręczenia, powinien być potwierdzony przez notariusza.
W przypadku zawarcia w treści dokumentu gwarancji lub poręczenia ww. obostrzenia, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843).
Upoważnienie do reprezentowania Zamawiającego wynika z wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp oraz w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych
w art. 23 ustawy PZP.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|