| GuidZP400 |
5ead597b-a1c2-4b58-b6b5-c7315e015593
|
| Biuletyn |
612490-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
|
| Regon |
000326026
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pawińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5B
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-106
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 826 98 19,
|
| Zamawiajacy fax |
22 826 98 19
|
| Zamawiajacy email |
akraw@ippt.pan.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.ippt.pan.pl
|
| Adres strony internetowej |
http://www.ippt.pan.pl/przetargi/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ippt.pan.pl/przetargi/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ippt.pan.pl/przetargi/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN, Dział Zamówień Publicznych, ul. Pawińskiego 5b, 02-106 Warszawa, pok.653
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa bonów towarowych dla 228 pracowników IPPT PAN
|
| Numer referencyjny |
ZP/PN/38/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie papierowej dla 228 pracowników IPPT PAN o łącznej wartości nominalnej 130 200,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy dwieście, 00/100). Bony winny być dostarczone w następujących ilościach i nominałach: a) 564 sztuki bonów towarowych w formie papierowej o nominale 100 zł w łącznej kwocie 56 400,00 zł; b) 1476 sztuk bonów towarowych w formie papierowej o nominale 50 zł w łącznej kwocie 73 800,00 zł, pozwalających na zakup następujących artykułów.:
a) spożywczo-przemysłowych;
b) perfumeryjno - drogeryjnych;
c) chemii gospodarczej;
d) tekstylno - obuwniczych;
e) RTV-AGD;
f) Sportowych,
oraz innych, na terenie miasta stołecznego Warszawy oraz województwa mazowieckiego. Zamówienie zostanie sfinansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
2. Bony towarowe winny być akceptowane między innymi przez hipermarkety, supermarkety, sklepy spożywcze, sklepy z artykułami RTV i AGD, perfumerie, sklepy odzieżowe, sklepy sportowe.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
130200,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
3
|
| Informacje na temat katalogow |
Dostawa bonów w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Bony towarowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w ciągu 12 miesięcy od daty dostawy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował trzy (3) dostawy bonów towarowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (każda z dostaw), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Formularz wykazu zawiera Załącznik nr 7. UWAGA: Przez 3 dostawy Zamawiający rozumie dostawy świadczone w ramach 3 umów (zamówień) na rzecz różnych Zamawiających. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę podał w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) liczbę placówek handlowych na terenie m.st. Warszawy i woj. mazowieckiego realizujących oferowane bony, spełniającą poniższe warunki: 1) wymagana minimalna liczba placówek handlowych na terenie m. st. Warszawy: 100; 2) wymagana minimalna liczba placówek handlowych na terenie woj. mazowieckiego: 50. Uwaga: liczba placówek wykazana w formularzu ofertowym stanowi kryterium oceny ofert i będzie weryfikowana w oparciu o dołączone do oferty Załączniki nr 8 i 9
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.13-23 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku o którym mowa w Rozdziale IX SIWZ ust.1 pkt 2 ppkt.2), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: (a) Dowodami, o których mowa
w pkt.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. (b) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (c) Przez „poświadczenie” należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wykonawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty (d) W przypadku gdy Zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt.a - c.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
3.000,00 PLN
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) zmiana terminu umowy – w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.); W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty; c) zmiana terminu płatności - w przypadku graniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, - pod warunkiem, że okoliczności wskazane w pkt.a-c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|