| GuidZP400 |
8b9cfc69-5cfc-4127-a3e5-ea483c444e88
|
| Biuletyn |
613510-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Koszalińska
|
| Regon |
17030000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
75-453
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(094) 34-78-637, 34-78-635,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
szp@tu.koszalin.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.tu.koszalin.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.tu.koszalin.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.tu.koszalin.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem. Ofertę w postaci papierowejnależy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r.poz.1529 oraz z 2015r. poz. 1830) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca na adres: Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul.Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
|
| Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
|
| Numer referencyjny |
57/PNOG/SZP-1/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I - 2/VII do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”) i opisany poniższymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), z możliwością złożenia oferty na wybraną część:
Numer Opis kod CPV
Zadanie I Komputer przenośny, tablet
30213100-6
30213200-7
Zadanie II Zestawy komputerowe, monitory
30213300-8
30231300-0
Zadanie III Komputery przenośne
30213100-6
Zadanie IV Komputery przenośne
30213100-6
Zadanie V Komputery przenośne
30213100-6
Zadanie VI Komputery stacjonarne 30213300-8
Zadanie VII Urządzenia wielofunkcyjne 30232110-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 2/I - 2/VII do SIWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć nowy sprzęt komputerowy, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt, we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
3. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzed komputerowy wynosi 12 miesięcy.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) elementów składowych urządzenia, oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie elementów składowych urządzenia równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2/I – 2/VII do SIWZ, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm równoważnych, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach.
6. W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadania V). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30%, umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie netto i brutto Wykonawcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w ofercie.
1.1 W przypadku składania oferty pisemnej w formie papierowej:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2/I - 2/VII do SIWZ
3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
1.2 W przypadku składania oferty w formie elektronicznej:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2/I – 2/VII do SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ustawy pzp – wymienione w rozdziale VI pkt.1-5 SIWZ w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik:
- Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę – w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielenia pełnomocnictwa.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej.
2 Wykaz dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę w późniejszym terminie
- w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu:
1) Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy zostały określone we wzorze
umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy PZP), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Zapisy dotyczące RODO zawiera rozdział XXIII SIWZ.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie I Komputer przenośny, tablet
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2/I do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie II Zestawy komputerowe, monitory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2/II do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie III Komputery przenośne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2/III do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie IV Komputery przenośne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2/IV do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie V Komputery przenośne, tablety
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2/V do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie VI Komputery stacjonarne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2/VI do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie VII Urządzenia wielofunkcyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2/VII do SIWZ.
|
| | |