Dostawa umundurowania wyjściowego

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613415-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania wyjściowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy, zgodnie z wykazem:
1) marynarka dwurzędowa oraz spodnie proste – 3 kpl.,
2) koszule białe z długim rękawem – 3 szt.,
3) obuwie do munduru wyjściowego – 5 par.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5d51f14-4415-4b64-a032-a93c603f632f
Biuletyn 613415-N-2020
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 15271428000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612,
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email emil.wiszniewski@strazmiejska.waw.pl,
Adres strony url https://strazmiejska.waw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://strazmiejska-waw.logintrade.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://strazmiejska-waw.logintrade.net
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://strazmiejska-waw.logintrade.net
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45,01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa wejście „C”
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa umundurowania wyjściowego
Numer referencyjny SM-WZP-2131-27/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania wyjściowego dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy, zgodnie z wykazem: 1) marynarka dwurzędowa oraz spodnie proste – 3 kpl., 2) koszule białe z długim rękawem – 3 szt., 3) obuwie do munduru wyjściowego – 5 par. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 787275,51
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazania Zamawiającemu, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenia zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VIII. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Do oferty sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 4 SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem, o ile zostanie ona sporządzona z odpowiednim zastosowaniem się do zasad rozdziału XV SIWZ, a przede wszystkim zostanie podpisana przez osobę uprawnioną. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą w formie papierowej również muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy wraz z ofertą w formie papierowej złożyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie) określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi 30.11.2020 r. o godz. 11:30 w Wydziale Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 w Warszawie w budynku A, wejście „C”.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto za wykonanie zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)