„Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Chylicach".

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613357-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 150000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów spożywczych (art. spożywcze, soki, jaja i produkty nabiałowe), mrożone ryby, warzywa i owoce, mięsa drobiu, świeżych warzyw i owoców oraz wyrobów garmażeryjnych potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c97797f-a39f-4a59-a872-4dbc3ecc4351
Biuletyn 613357-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 15891289000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul.Kościuszki 5 kancelaria parter
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Chylicach".
Numer referencyjny spr.133/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów spożywczych (art. spożywcze, soki, jaja i produkty nabiałowe), mrożone ryby, warzywa i owoce, mięsa drobiu, świeżych warzyw i owoców oraz wyrobów garmażeryjnych potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp . W skład zamówienia podobnego wejdzie zwiększenie żywienia o kolejne osoby.
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy określone w pkt Część Va 1.5.a)
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA PIĘĆ CZĘŚCI - ZADAŃ: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych (artykuły spożywcze, jaja, produkty nabiałowe, soki) o wartości min. 80.000,00 zł brutto Zadanie 2. Dostawa mrożonych ryb, warzyw i owoców o wartości min. 50.000,00 zł brutto Zadanie 3. Dostawa mięsa i drobiu o wartości min. 50.000,00 zł brutto Zadanie 4. Dostawa świeżych warzyw i owoców o wartości min. 50.000,00 zł brutto Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych o wartości min. 30.000,00 zł brutto Powyższy wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 800 zł (osiemset złotych) II część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) V część, wysokość wadium wynosi 200 zł (dwieście złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje o warunkach zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian: 1) ustawowej stawki podatku VAT; 2) zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych (artykuły spożywcze, jaja, produkty nabiałowe, soki).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów spożywczych (art. spożywcze, soki, jaja i produkty nabiałowe),potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonych ryb, warzyw i owoców.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonych ryb, warzyw i owoców potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i drobiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i drobiu potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa świeżych warzyw i owoców.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa świeżych warzyw i owoców potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów garmażeryjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów garmażeryjnych. potrzebnych do wykonania 300 obiadów miesięcznie przez okres 12 miesięcy w stołówce Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach, ul. Dworska 2, 05-510 Chylice.Dostawa wyrobów garmażeryjnych.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)