| GuidZP400 |
6dc43048-68e4-45c8-aa39-d4b6985f8675
|
| Biuletyn |
611797-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
|
| Regon |
12667570000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
79
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
627 651 397,
|
| Zamawiajacy fax |
627 571 323
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Program rehabilitacji neurologicznej dla osób po udarze mózgu w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 6: Rynek pracy Działanie 6.6 Wspieranie aktywności zawodowej pracowników poprzez działania prozdrowotne Poddziałanie 6.6.1 Wspieranie aktywności zawodowej pracowników poprzez działania prozdrowotne
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kalisz.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2019 roku poz. 1051 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń w ramach projektu „Program rehabilitacji neurologicznej dla osób po udarze mózgu”
|
| Numer referencyjny |
77/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
24
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowią 24 rozdzielne zadania na dostawę aparatury i sprzętu medycznego i pełnienie serwisu gwarancyjnego - celem doposażenia Szpitala w sprzęt do rehabilitacji umożliwiający realizację założeń projektu "Program rehabilitacji neurologicznej dla osób po udarze mózgu".
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 t.j. z późn. zm.); d) zaświadczenia wymienione w pkt 4a i 4b oraz oświadczenie wymienione w pkt 4c w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach i sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy, e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a i 4b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4e, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j. ) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 t.j.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz aktualnych na dzień złożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego, m.in.:
Dotyczy zadań nr 1-5, 7-10, 13-16, 19-22:
a) informacyjne (np. katalogi, foldery itp.) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem (Certyfikat CE lub deklaracje zgodności WE), a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych oraz innymi obowiązującymi przepisami (wpis do rejestru wyrobów medycznych lub powiadomienie/zgłoszenie produktu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – określonym dla każdego zadania w formularzu ofertowym: Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - tabela: wymagane parametry i warunki)
lub
w przypadku wyrobu wprowadzanego po raz pierwszy do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej dopuszcza się złożenie oświadczenia określającego powody braku powiadomienia/zgłoszenia (w przypadku złożenia oświadczenia, że wyrób jest wprowadzany po raz pierwszy do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wraz z dostawą urządzenia dostarczyć do Zamawiającego powiadomienie/zgłoszenie produktu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych),
Dotyczy zadań nr 6, 11, 12, 17, 18:
a) informacyjne (np. katalogi, foldery itp.) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem (Certyfikat CE lub deklaracje zgodności WE),
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Bieżnia z możliwością odciążenia pacjenta
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa nw:
Bieżnia z możliwością odciążenia pacjenta - 1 szt.
wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
System Record-Therapy Master
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
System Record-Therapy Master 2 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Platforma dynamometryczna do analizy siły reakcji podłoża w staniu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Platforma dynamometryczna do analizy siły reakcji podłoża w staniu 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Rotor do treningu pasywnego i aktywnego np. Motomet
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Rotor do treningu pasywnego i aktywnego np. Motomet 2 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Podnośnik
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Podnośnik 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Rower treningowy poziomy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Rower treningowy poziomy 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Fotel do ćwiczeń oporowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Fotel do ćwiczeń oporowych 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem 2 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat do elektroterapii, laseroterapii i terapii ultradźwiękowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Aparat do elektroterapii, laseroterapii i terapii ultradźwiękowej 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Urządzenie do wspomagania rehabilitacji chorych z zaburzeniem funkcji poznawczych, wspomagający trening pamięci, uwagi, treningu pola widzenia, planowania i logicznego myślenia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Urządzenie do wspomagania rehabilitacji chorych z zaburzeniem funkcji poznawczych, wspomagający trening pamięci, uwagi, treningu pola widzenia, planowania i logicznego myślenia 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Komputer z słuchawkami
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Komputer z słuchawkami 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Tablica świetlna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Tablica świetlna 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
System do ćwiczeń ze sprzężeniem zwrotnym dla kończyny górnej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
System do ćwiczeń ze sprzężeniem zwrotnym dla kończyny górnej 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
System do ćwiczeń ze sprzężeniem zwrotnym dla kończyny dolnej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
System do ćwiczeń ze sprzężeniem zwrotnym dla kończyny dolnej 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Stoły terapeutyczne do pracy z pacjentem neurologicznym
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Stoły terapeutyczne do pracy z pacjentem neurologicznym 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Łóżko pionizujące
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Łóżko pionizujące 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Parapodium pasywne bądź aktywne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Parapodium pasywne bądź aktywne 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat do terapii ultradźwiękowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Aparat do terapii ultradźwiękowej 2 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Lampa Sollux
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Lampa Sollux 2 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat do krioterapii miejscowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Aparat do krioterapii miejscowej 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Stół do masażu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Stół do masażu 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt rehabilitacyjny: piłki różnej wielkości, wałki, gumy do pracy z oporem, huśtawka, lustro – zestaw 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt rehabilitacyjny: piłki różnej wielkości, wałki, gumy do pracy z oporem, huśtawka, lustro – zestaw 1 - 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
24
|
| Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt rehabilitacyjny: piłki różnej wielkości, wałki, gumy do pracy z oporem, huśtawka, lustro – zestaw 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt rehabilitacyjny: piłki różnej wielkości, wałki, gumy do pracy z oporem, huśtawka, lustro – zestaw 2 - 1 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Rower treningowy pionowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Rower treningowy pionowy 2 szt. - przedmiot zamówienia stanowi dostawa ww sprzętu wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów jakościowych - znajduje się z SIWZ - załącznik 2b.
|
| | |