1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (wraz z transportem) na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Myszkowie urządzenia wielofunkcyjnego wielkoformatowego (drukarki kolorowej wielkoformatowej, skanera wielkoformatowego oraz serwer integrujący te dwa urządzenia w całość), o parametrach minimalnych i konfiguracji określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.2. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowego urządzenia w siedzibie Zamawiającego.
1.3. Zaoferowany sprzęt musi być zgodny z opisanym przez Zamawiającego przedmiotem zamówienia.
1.4. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.
1.5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.7. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia.
W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać w wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
1.8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, Europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.9. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego sprzętu winne mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
1.10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
1.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy.
1.12. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie
z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155 poz. 1089).
1.13. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 z póżn. zm.)
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
|
| GuidZP400 |
ce224405-fc15-4adc-bbc7-340f0d630ef0
|
| Biuletyn |
613540-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
|
| Regon |
15139907700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pułaskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Myszków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
343 159 100
|
| Zamawiajacy fax |
343 159 160
|
| Zamawiajacy email |
starostwo@powiatmyszkowski.pl
|
| Adres strony url |
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W przypadku składania oferty w formie pisemnej ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, Sala Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6 42-300 Myszków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż urządzenia wielofunkcyjnego wielkoformatowego do zastosowań CAD i GIS dla Starostwa Powiatowego w Myszkowie”
|
| Numer referencyjny |
IR.272.1.11.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (wraz z transportem) na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Myszkowie urządzenia wielofunkcyjnego wielkoformatowego (drukarki kolorowej wielkoformatowej, skanera wielkoformatowego oraz serwer integrujący te dwa urządzenia w całość), o parametrach minimalnych i konfiguracji określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.2. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowego urządzenia w siedzibie Zamawiającego.
1.3. Zaoferowany sprzęt musi być zgodny z opisanym przez Zamawiającego przedmiotem zamówienia.
1.4. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym.
1.5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.7. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia.
W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać w wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
1.8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, Europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.9. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego sprzętu winne mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
1.10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
1.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy.
1.12. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie
z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155 poz. 1089).
1.13. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 z póżn. zm.)
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30232140-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
4
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 4 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy niniejszego postępowania.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy niniejszego postępowania.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5.1. Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie
z wymaganiami Normy ISO 9001-2008 lub dokument równoważny
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz oświadczeń, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w niniejszej SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wymagane oświadczenia należy złożyć wraz z ofertą);
1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – (w oryginale) składane na podstawie art. 25a ust.1 pkt 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika Nr 4a lub 4b do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu wystąpienia przesłanek, o których mowa
w art.24 ust.1 pkt 12-22 ustawy.
1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (w oryginale) składane na podstawie art.25a ust.1 pkt 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika Nr 3a lub 3b do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SIWZ.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1 niniejszego Rozdziału SIWZ dotyczące tych podmiotów.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy;
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie przetargowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji,
o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie
z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5a lub 5b do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Do oferty należy dołączyć:
2.1. Oświadczenia z art. 25 ustawy, które należy złożyć odpowiednio:
- w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodnie z załącznikami do SIWZ: nr 3a, nr 4a ( w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej)
albo
- w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie
z załącznikami do SIWZ: nr 3b, nr 4b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę
w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej).
2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 2a lub 2b do SIWZ.
2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się
o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznej osoby/osób udzielającej/udzielających pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
2.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
|
| Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|