Zakup w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych paliw ciekłych do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego eksploatowanych przez Instytut Ogrodnictwa z/s w Skierniewicach

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Instytut Ogrodnictwa
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613504-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301631000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw ciekłych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych lub równoważnych, do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego, w stacjach paliw sieci Wykonawcy zlokalizowanych na obszarze całej Polski w tym w szczególności w miastach: Skierniewice i Puławy.
2. Rodzaj i ilość asortymentu objętego zamówieniem:
1) benzyna bezołowiowa 95 – 18.000,00 dm3
2) olej napędowy – 60.000,00 dm3
3) olej napędowy premium – 26.000,00 dm3
3. Ilości paliw wyszczególnione w ust. 2 są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi do celów porównania ofert, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia na zasadach określonych w SIWZ i Wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Stopień realizacji umowy w ramach poszczególnych asortymentów uzależniony jest od potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji poszczególnych asortymentów w mniejszym lub większym zakresie niż to wynika z ilości określonych w ust. 2, przy czym łączna cena zakupionego paliwa ogółem nie może przekroczyć ceny oferty brutto.
5. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie 60% wartości całkowitej brutto umowy. W przypadku niezrealizowania przez Zamawiającego umowy w zakresie pozostałych 40% wartości całkowitej brutto umowy Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczeń z tego tytułu.
6. Zamówienie będzie realizowane od dnia 12 lutego 2021 r. do dnia 11 lutego 2023 r., sukcesywnie, poprzez bezgotówkowy zakup paliwa w stacjach paliw sieci Wykonawcy (na podstawie kart paliwowych, w formie tankowania).
7. Zamawiający musi posiadać stacje paliw zlokalizowane na terenie całej Polski (minimum 70 stacji paliw) w tym w szczególności w miastach Skierniewice i Puławy, spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać ponadto stacje paliw czynne 24h/7 w tym przynajmniej po jednej (1) takiej stacji paliw w miastach Skierniewice i Puławy.
8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość zakupu paliwa na podstawie dostarczonych kart paliwowych we wszystkich stacjach paliw sieci Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Polski oraz na takich samych warunkach cenowych tzn. po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu tankowania na danej stacji paliw z uwzględnieniem stałego rabatu udzielonego przez Wykonawcę.
9. Paliwo zakupione w stacjach paliw sieci Wykonawcy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz być zgodne z normą PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej oraz PN-EN 590 dla oleju napędowego.
10. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu karty paliwowe (93 szt.):
1) 58 szt. – przypisane do numeru rejestracyjnego konkretnego pojazdu z ograniczeniem do rodzaju paliwa według wyboru Zamawiającego,
2) 35 szt. – z ograniczeniem do rodzaju paliwa według wyboru Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee756f1a-a7cb-4aa8-95cb-add9229fb88c
Biuletyn 613504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Ogrodnictwa
Regon 10102334200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48468332021
Zamawiajacy fax +48468333228
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony url www.inhort.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pierog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pierog.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych paliw ciekłych do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego eksploatowanych przez Instytut Ogrodnictwa z/s w Skierniewicach
Numer referencyjny 26/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw ciekłych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych lub równoważnych, do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego, w stacjach paliw sieci Wykonawcy zlokalizowanych na obszarze całej Polski w tym w szczególności w miastach: Skierniewice i Puławy. 2. Rodzaj i ilość asortymentu objętego zamówieniem: 1) benzyna bezołowiowa 95 – 18.000,00 dm3 2) olej napędowy – 60.000,00 dm3 3) olej napędowy premium – 26.000,00 dm3 3. Ilości paliw wyszczególnione w ust. 2 są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi do celów porównania ofert, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia na zasadach określonych w SIWZ i Wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Stopień realizacji umowy w ramach poszczególnych asortymentów uzależniony jest od potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji poszczególnych asortymentów w mniejszym lub większym zakresie niż to wynika z ilości określonych w ust. 2, przy czym łączna cena zakupionego paliwa ogółem nie może przekroczyć ceny oferty brutto. 5. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie 60% wartości całkowitej brutto umowy. W przypadku niezrealizowania przez Zamawiającego umowy w zakresie pozostałych 40% wartości całkowitej brutto umowy Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczeń z tego tytułu. 6. Zamówienie będzie realizowane od dnia 12 lutego 2021 r. do dnia 11 lutego 2023 r., sukcesywnie, poprzez bezgotówkowy zakup paliwa w stacjach paliw sieci Wykonawcy (na podstawie kart paliwowych, w formie tankowania). 7. Zamawiający musi posiadać stacje paliw zlokalizowane na terenie całej Polski (minimum 70 stacji paliw) w tym w szczególności w miastach Skierniewice i Puławy, spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać ponadto stacje paliw czynne 24h/7 w tym przynajmniej po jednej (1) takiej stacji paliw w miastach Skierniewice i Puławy. 8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość zakupu paliwa na podstawie dostarczonych kart paliwowych we wszystkich stacjach paliw sieci Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Polski oraz na takich samych warunkach cenowych tzn. po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu tankowania na danej stacji paliw z uwzględnieniem stałego rabatu udzielonego przez Wykonawcę. 9. Paliwo zakupione w stacjach paliw sieci Wykonawcy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz być zgodne z normą PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej oraz PN-EN 590 dla oleju napędowego. 10. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu karty paliwowe (93 szt.): 1) 58 szt. – przypisane do numeru rejestracyjnego konkretnego pojazdu z ograniczeniem do rodzaju paliwa według wyboru Zamawiającego, 2) 35 szt. – z ograniczeniem do rodzaju paliwa według wyboru Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30163100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-02-12T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2023-02-11T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w okresie od dnia 12 lutego 2021 r. do dnia 11 lutego 2023 r. lub do wyczerpania wartości całkowitej brutto umowy (z zastrzeżeniem Rozdz. III SIWZ) – w zależności, które zdarzenie wystąpi pierwsze.
Okreslenie warunkow Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną na dzień składania ofert koncesję, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 Prawa energetycznego (tj. Dz.U. z 2020 poz. 833 ze zm.), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe może zostać złożone wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, poza zmianami nieistotnymi, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: 1) zmian w zakresie wymogów stawianych przez Zamawiającego dotyczących dostaw paliw, w szczególności w sytuacji gdy ze względu na zmianę przepisów prawa, decyzję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki wydaną Wykonawcy lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych – Strony dokonają niezbędnych zmian mających na celu dostosowanie umowy do wskazanych powyżej regulacji, 2) zmian technicznych i technologicznych dostarczanych paliwach, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności: a) pojawienie się na rynku paliw nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji pojazdów, b) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, c) zmiany w wymaganych parametrach paliw w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacjami Zamawiającego. 3) zmiany terminu realizacji umowy, poprzez wydłużenie okresu obowiązywania umowy, nie więcej niż o 6 miesięcy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości całkowitej brutto umowy określonej w §2 ust. 1. 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 2 ust. 1 umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za prace; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 4 powyżej. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1 umowy wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lub 4 umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)