| GuidZP400 |
96066cab-a61f-48e2-ab63-3b1ee3f34e47
|
| Biuletyn |
613492-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
|
| Regon |
15524960100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
181 C
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-222
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 4921134, 4921135
|
| Zamawiajacy fax |
224 921 149
|
| Zamawiajacy email |
zampubl@urpl.gov.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów
|
| Numer referencyjny |
BAG-AGZ.26.20.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
ZADANIE NR 1 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie:
1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991);
2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449).
ZADANIE NR 2 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie:
1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06;
2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06;
3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Okreslenie warunkow |
ZADANIE NR 1 – posiadanie statusu partnera VMware, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy; ZADANIE NR 2 – posiadanie statusu partnera ManageEngine, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
| Zakresie warunkow udzialu |
aktualny dokument potwierdzający odpowiednio: ZADANIE NR 1 – posiadanie statusu partnera VMware; ZADANIE NR 2 – posiadanie statusu partnera ManageEngine, zgodnie z III.1.1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać (udokumentować wraz z ofertą), że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego w pkt 1 SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia w części dotyczącej ZADANIA NR 1, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). Oferowanie ZADANIA NR 2 nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 28 grudnia 2020 r.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 6 6 |
Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 30 listopada 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 30 listopada 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie:
1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991);
2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449).
W ramach świadczonej usługi zamawiający dopuszcza konwersję posiadanych licencji na Oprogramowanie objęte wsparciem technicznym, na nowsze licencjonowane Oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż posiadane w dniu zawarcia umowy w sprawie tego ZADANIA. Czterech administratorów zamawiającego będzie wymagać obsługi w ramach usług w zakresie wsparcia Oprogramowania w całym okresie umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
ZADANIE NR 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie:
1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06;
2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06;
3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15.
|
| | |