Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613492-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZADANIE NR 1 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie:
1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991);
2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449).
ZADANIE NR 2 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie:
1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06;
2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06;
3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15;
6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96066cab-a61f-48e2-ab63-3b1ee3f34e47
Biuletyn 613492-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 15524960100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl
Adres strony url http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://urpl.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów
Numer referencyjny BAG-AGZ.26.20.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ZADANIE NR 1 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991); 2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449). ZADANIE NR 2 – świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow ZADANIE NR 1 – posiadanie statusu partnera VMware, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy; ZADANIE NR 2 – posiadanie statusu partnera ManageEngine, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu aktualny dokument potwierdzający odpowiednio: ZADANIE NR 1 – posiadanie statusu partnera VMware; ZADANIE NR 2 – posiadanie statusu partnera ManageEngine, zgodnie z III.1.1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać (udokumentować wraz z ofertą), że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego w pkt 1 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia w części dotyczącej ZADANIA NR 1, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). Oferowanie ZADANIA NR 2 nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 28 grudnia 2020 r.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 6 6 Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 30 listopada 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 30 listopada 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia na poziomie Basic Support and Subscription Service przez 36 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania produkcji VMware (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) VMware vSphere 6 Enterprise dla 12 procesorów – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contracts ID: 452334449 oraz 452332991); 2) VMware vCenter Server 6 Standard – usługi wsparcia wygasły w dniu 2019-05-16 (Contract ID: 452334449). W ramach świadczonej usługi zamawiający dopuszcza konwersję posiadanych licencji na Oprogramowanie objęte wsparciem technicznym, na nowsze licencjonowane Oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż posiadane w dniu zawarcia umowy w sprawie tego ZADANIA. Czterech administratorów zamawiającego będzie wymagać obsługi w ramach usług w zakresie wsparcia Oprogramowania w całym okresie umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis świadczenie (w ramach odnowienia) usług w zakresie wsparcia przez 12 miesięcy, posiadanego przez zamawiającego oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury informatycznej, produkcji ManageEngine (dalej „Oprogramowanie”) w następującym zakresie: 1) OpManager Plus Essential Annual Maintenance and Support fee for 250 Devices Pack – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 2) OpManager Add-ons Annual Maintenance and Support fee for additional 1000 Used ports in Switch Port Mapper (SPM) – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-06; 3) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 2 Domain Controllers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 4) ADAudit Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 3 File Servers – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 5) ADManager Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 1 Domain (Unrestricted Objects) with 10 help desk Technicians – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15; 6) Exchange Reporter Plus Professional Annual Maintenance and Support fee for 700 Mailboxes – usługi wsparcia wygasają w dniu 2020-12-15.
  

Criterion

Kryteria całkowita cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)