| GuidZP400 |
6d8d5dc3-5490-4c0d-b556-e928f4aeb32b
|
| Biuletyn |
612932-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
13280825000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 526 42 17
|
| Zamawiajacy fax |
261 874 170
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@spl.pl
|
| Adres strony url |
www.spl.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spl.pl/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spl.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
klasycznie w formie papierowej, szczegóły w dokumentacji postępowania
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, p.III pok. 319
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ (2) W PODZIALE NA TRZY CZĘŚCI
|
| Numer referencyjny |
SPL/36/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiot zamówienia w podziale na trzy części:
3.2. Część nr 1 – kombinezony – dostawa środków ochrony indywidualnej, zgodnie
z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy.
3.3. Część nr 2 – fartuchy – dostawa środków ochrony indywidualnej, zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy.
3.4. Część nr 3 – czepki – dostawa środków ochrony indywidualnej, zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy.
3.5. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia, zawarte są ponadto
we wzorze umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
3.6. Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji
i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 (dwunastu) miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub do wykorzystania kwoty brutto Umowy, o której mowa w §2 ust. 1 Umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w Postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest
do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część nr 1 – kombinezony - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył dokument potwierdzający,
że produkt zweryfikowano jako środki ochrony indywidulanej kategorii III, zgodnie
z dyrektywą 89/676/EWG, zgodne z normami EN1149-5 2008, EN 1073-2 lub spełniający wymogi środka ochrony indywidualnej kat. III zgodnie
z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425, typ 4, 5, 6. Spełnione normy i poziomy ochrony EN ISO 13688:2013, typ 4B wg EN 14605:2005 +A1:2009, typ 5B wg EN ISO 13982-1:2004 + A1:2010, typ 6B wg EN 13034:2005 + A1:2009, klasa 1 wg EN1073-2:2002, EN 14126:2003 +AC: EN 1149-5:2018, EN 14325:2004, tj. dostarczy odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
Część nr 2 - fartuchy niesterylne i sterylne (Załącznik nr 2 do SIWZ, poz. 1 oraz
poz. 2):
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył dokument potwierdzający,
że produkt zweryfikowano jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia
20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2020 r. poz. 186), zgodny z normą 13795:2019. tj. dostarczy odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności, potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jeżeli jest to wymagane;
dla materiałów wykorzystanych do produkcji wyrobu gotowego wymagane jest potwierdzenie zgodności z REACH lub certyfikatem OEKO-TEX.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Uwaga:
W przypadku, gdy w Postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wymogu żądania złożenia ww. oświadczenia.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian został szczegółowo opisany w § 7 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
kombinezony
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
kombinezon ochronny tworzący jednolitą barierę ochronną z półelastycznym kapturem, z gumką w zakończeniu rękawów z osłoną na buty. Spełniający wymogi środka ochrony indywidualnej kategorii III zgodnie z 89/676/EWG, EN1149-5 2008, EN 1073-2 lub spełniający wymogi środka ochrony indywidualnej kat. III zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425, typ 4, 5, 6. Spełnione normy i poziomy ochrony EN ISO 13688:2013, typ 4B wg EN 14605:2005 +A1:2009, typ 5B wg EN ISO 13982-1:2004 + A1:2010, typ 6B wg EN 13034:2005 + A1:2009, klasa 1 wg EN1073-2:2002, EN 14126:2003 +AC: EN 1149-5:2018, EN 14325:2004, w rozmiarach od M do XL. Dopuszcza się zaoferowanie kombinezonów wraz z zintegrowanymi osłonami na buty (nie rozłącznymi) lub dołączonymi osobno, wycenianymi w tej samej pozycji z kombinezonami. 1000 sztuk.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
fartuchy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Fartuch z włókniny polipropylenowej o gramaturze minimum 25 g/m2 biały, zielony lub niebieski, długi rękaw zakończony gumką lub mankietem o szerokości minimum 4 cm, niesterylny, odporny na uszkodzenia mechaniczne. Wyrób medyczny, zgodny z normą 13795:2019. Materiały wykorzystane do produkcji wyrobu gotowego zgodne z REACH lub certyfikatem OEKO-TEX. W rozmiarach od M do XL- 5000 sztuk
oraz
Fartuch z włókniny polipropylenowej o gramaturze minimum 25 g/m2 zielony, biały lub niebieski, długi rękaw zakończony poliestrowym mankietem, sterylny, odporny na uszkodzenia mechaniczne, rękaw zakończony mankietem min. 5cm. Wyrób medyczny, zgodny z normą 13795:2019. Materiały wykorzystane do produkcji wyrobu gotowego zgodne z REACH lub certyfikatem OEKO-TEX. W rozmiarach od M do XL, 200 sztuk.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
czepki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Czepek chirurgiczny niejałowy w kształcie furażerki, wiązany na troki. Wygodny w użytkowaniu, zapobiega przenoszeniu bakterii i zanieczyszczeń. Niesterylny. 2000 sztuk.
|
| | |