Serwis oprogramowania ESRI

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613223-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup serwisu Oprogramowania ESRI dla Oprogramowania ESRI, w celu zapewnienia pomocy technicznej, aktualizacji, upgrade licencji oprogramowania oraz usuwania błędów w oprogramowaniu ESRI użytkowanym przez wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Olsztyna.
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e966cf02-4ba6-47df-868b-d01e2ffa5f7e
Biuletyn 613223-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
Regon 381775740
Zamawiajacy adres ulica Pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 752 58 00, 89 7525808
Zamawiajacy fax 89 752 58 19
Zamawiajacy email sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu, sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
Adres strony url bip.ciuwo.olsztyn.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.ciuwo.olsztyn.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.ciuwo.olsztyn.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 011 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 011
Nazwa nadana zamowieniu Serwis oprogramowania ESRI
Numer referencyjny CIUWO.232.14.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup serwisu Oprogramowania ESRI dla Oprogramowania ESRI, w celu zapewnienia pomocy technicznej, aktualizacji, upgrade licencji oprogramowania oraz usuwania błędów w oprogramowaniu ESRI użytkowanym przez wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Olsztyna. 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 15
Informacje na temat katalogow Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: do 31.03.2022 r., w tym: 1) serwis Oprogramowania ESRI będzie świadczony od dnia 01.01.2021 roku do 31.12.2021 roku, 2) Wykonawca gwarantuje, że Serwis Oprogramowania ESRI dla Oprogramowania ESRI będzie świadczony w sposób profesjonalny zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej, a gwarancja niniejsza jest ważna przez okres 90 dni od daty zakończenia wykonania usług wchodzących w zakres asysty technicznej i konserwacji, tj. do 31.03.2022 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 798 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki J. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 oraz z 2018 r. poz. 650), z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) określenia warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego; 4) opisu przedmiotu zamówienia; 5) wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 2), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 9. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie zawartych umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, oraz ich zmian w terminie 7 dni od ich zawarcia. 10. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców lub dalszych podwykonawców jak za swoje własne. 11. Wykonawca zapewnia, że podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy będą przestrzegać wszelkich postanowień zawartej umowy. 12. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ. 13. Zamawiający informuje, że wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 14. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 30.11.2020 r. o godz. 11:30 w budynku przy ul. 1 Maja 18/19 w Olsztynie w sali konferencyjnej.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)