Dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Centralne Biuro Antykorupcyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609742-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 1 – artykuły biurowe
Zadanie nr 2 – papier do urządzeń drukujących

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4208ee60-a970-47d1-a206-f1e67c110c6c
Biuletyn 609742-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralne Biuro Antykorupcyjne
Regon 14061045400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-583
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 437 13 00
Zamawiajacy fax 22 437 13 90
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
Adres strony url www.cba.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Służba specjalna
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/cba
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/cba
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CBA Biuro Finansów ul.Krzywickiego 34, 02-078 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny 76/>PU/2020/MT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 – artykuły biurowe Zadanie nr 2 – papier do urządzeń drukujących
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin realizacji - 7 dni roboczych od daty podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 2 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Warunki dokonania zmian postanowień zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier do urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)