| GuidZP400 |
b601522b-e7ae-47d3-a267-a9744ca97f79
|
| Biuletyn |
613175-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach
|
| Regon |
27343600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mrozy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-320
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
257 574 179
|
| Zamawiajacy fax |
257 574 179
|
| Zamawiajacy email |
dyrektor@spmrozy.pl
|
| Adres strony url |
http://sp-mrozy.bip.net.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp-mrozy.bip.net.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp-mrozy.bip.net.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach, ul. Szkolna 2 , 05-320 Mrozy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach od 04.01.2021 do 30.06.2021r.”
|
| Numer referencyjny |
RA.271.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Szkoły Podstawowej
nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach od 04.01.2021r do 30.06.2021r.Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego.
Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, lecz parametry podanego produktu nie mogą odbiegać od właściwości, parametrów podanych produktów w zał 4 (formularza ofertowego). W przypadku proponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do zawartych w dokumentach, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych produktów. Zestawienie równoważnych produktów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi produktami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach dostawy produkty równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku nie wykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ
Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 – formularz cenowy Rozdział II SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu wykonawca).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty które należy dołączyć do oferty:
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć:
aktualne na dzień składania ofert:
-Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1;
-Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2;
-Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4.
- Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie
wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:
zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
zmianę zakresu przedmiotu Umowy
zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub
zmianę terminu/terminów określonych w umowie,
a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu;
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób;
3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy;
4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej
w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek);
5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze, pieczywo, wędliny, drób, nabiał, owoce, warzywa, mrożonki, jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyżej wymienionych produktów wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie z co najmniej jedno dniowym wyprzedzeniem) w terminach:
Drób i wędliny – 4 razy w tygodniu w godzinach 5:30 - 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego
Warzywa i owoce, nabiał - 3 razy w tygodniu w godzinach 5:30- 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego
Mrożonki, różne produkty spożywcze, pieczywo, jaja – 2 razy w tygodniu
w godzinach 5:30 - 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego .
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyżej wymienionych produktów wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie z co najmniej jednio dniowym wyprzedzeniem)
w terminach:
– 4 razy w tygodniu, w godzinach. 5:30 - 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem ) w terminach:
według zamówienia, w godzinach 7:00 – 8:00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
|
| | |