| GuidZP400 |
20fd5b39-84a8-45ea-891f-c6b69a217a37
|
| Biuletyn |
612232-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Miękini
|
| Regon |
36572649300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Miękinia
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
55-330
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 7359240
|
| Zamawiajacy fax |
71 3178790
|
| Zamawiajacy email |
oswiata@miekinia.pl
|
| Adres strony url |
www.miekinia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.miekinia.pl/m,13761,przetargi-ogloszone-w-2020-roku.html
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.miekinia.pl/m,13761,przetargi-ogloszone-w-2020-roku.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
adres: ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Miękini i Lutyni oraz bieżąca dostawa artykułów sypkich do Szkoły Podstawowej w Miękini”
|
| Numer referencyjny |
SCUW.261.04.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy owoców i warzyw świeżych oraz artykułów sypkich do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lutyni i Miękini.
1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy następujące części:
1) Zadanie nr 1 - Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Lutyni;
2) Zadanie nr 2 - Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Miękini;
3) Zadanie nr 3 - Bieżąca dostawa artykułów sypkich do Szkoły Podstawowej w Miękini.
Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawarte są w załączniku nr 1, 2 i 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia
1) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących żywności, w szczególności:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 z późniejszymi zm.);
b) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2178 z późniejszymi zm.);
c) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
d) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych;
e) Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
f) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 29)
2) Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku przedmiotu zamówienia oraz umieszczenia go w magazynie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Nabywca przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa art.34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dostawy produktów zawartych w formularzu na warunkach zawartej umowy o 30% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Nabywcy, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji określonym przez niego zakresie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Przedmiotem zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp będą usługi tożsame z usługami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wielkość niniejszych zamówień nie przekroczy wartości szacunkowej w wysokości 8 000,00 złotych dla części 1, 12 000,00 złotych dla części 2, 10 000,00 złotych dla części 3.
3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone jeżeli:
1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca może wskazać, że następujący dokument wymagany przez zamawiającego w SIWZ dostępny jest w
formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym w ogólnodostępnej i bezpłatnej bazie danych.
( wskazuje na formularzu ofertowym)
|
| Zakresie warunkow udzialu |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego dokumentu w tym zakresie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 IDW wraz z zestawieniem
cenowym – załącznik nr 1.1 A, 1.2 A, 1.3 A).
2) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania
oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Lutyni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawarte są w załączniku nr 1, 2 i 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia
1) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących żywności, w szczególności:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 z późniejszymi zm.);
b) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2178 z późniejszymi zm.);
c) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
d) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych;
e) Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
f) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 29)
2) Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku przedmiotu zamówienia oraz umieszczenia go w magazynie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Nabywca przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa art.34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dostawy produktów zawartych w formularzu na warunkach zawartej umowy o 30% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Nabywcy, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji określonym przez niego zakresie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Bieżąca dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej w Miękini
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03220000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawarte są w załączniku nr 1, 2 i 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia
1) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących żywności, w szczególności:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 z późniejszymi zm.);
b) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2178 z późniejszymi zm.);
c) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
d) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych;
e) Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
f) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 29)
2) Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku przedmiotu zamówienia oraz umieszczenia go w magazynie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Nabywca przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa art.34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dostawy produktów zawartych w formularzu na warunkach zawartej umowy o 30% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Nabywcy, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji określonym przez niego zakresie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Bieżąca dostawa artykułów sypkich do Szkoły Podstawowej w Miękini.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe informacje dotyczące asortymentu i ilości zawarte są w załączniku nr 1, 2 i 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia
1) Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących żywności, w szczególności:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252 z późniejszymi zm.);
b) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2178 z późniejszymi zm.);
c) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
d) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych;
e) Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
f) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 29)
2) Dostawa - realizacja zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku przedmiotu zamówienia oraz umieszczenia go w magazynie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Nabywca przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości produktów z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa art.34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia lub zmniejszenia dostawy produktów zawartych w formularzu na warunkach zawartej umowy o 30% zamówienia podstawowego. Prawo opcji jest uprawnieniem Nabywcy, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji określonym przez niego zakresie.
|
| | |