Zakup systemu kluczowego (dostawa i montaż 8 depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem i przeprowadzeniem szkolenia).

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614424-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu kluczowego (dostawa i montaż 8 sztuk depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem i przeprowadzeniem szkolenia dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Wrocławiu). Miejsce i lokalizacja: Budynek Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia
3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. budynek Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
4) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Szczegółowe wymagania oraz obowiązki w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i obowiązkami dot. niniejszego zamówienia został opisany w załącznikach, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik 6.1. do SIWZ) i projekcie umowy (załącznik 5.1. do SIWZ).
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8467363c-efa7-4ddd-8b91-4ee0b931f32b
Biuletyn 614424-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
Regon 93193481600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 131
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 71 72 21 700
Zamawiajacy fax +48 71 72 21 706
Zamawiajacy email starostwo@powiatwroclawski.pl
Adres strony url https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://powiatwroclawski.logintrade.net
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://powiatwroclawski.logintrade.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Zakup systemu kluczowego (dostawa i montaż 8 depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem i przeprowadzeniem szkolenia).
Numer referencyjny SP.ZP.272.53.2020.II.ORP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu kluczowego (dostawa i montaż 8 sztuk depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem i przeprowadzeniem szkolenia dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Wrocławiu). Miejsce i lokalizacja: Budynek Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. budynek Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131. 4) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami i obowiązkami dot. niniejszego zamówienia został opisany w załącznikach, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik 6.1. do SIWZ) i projekcie umowy (załącznik 5.1. do SIWZ). Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy stanowi załącznik 5.1. do niniejszej SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość zmian i uzupełnień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 5.1. do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/ 722 17 06, adres e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr SP.ZP.272.53.2020.II.ORP Zakup systemu kluczowego (dostawa i montaż 8 depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem i przeprowadzeniem szkolenia), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i 8a oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 8. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. _________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. ==============================================================================

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)