Wykonanie i dostarczenie gadżetów na potrzeby promocji Programu „Nasz Wrocław”

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611748-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów promocyjnych poprzez naniesienie na nie logotypu według projektu graficznego dostarczonego przez Zamawiającego oraz ich dostarczenie na adres wskazany przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z czterech Zadań

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4a3bb9e-1095-44ee-a6bd-93a3668612d1
Biuletyn 611748-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 10946700000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 134
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostarczenie gadżetów na potrzeby promocji Programu „Nasz Wrocław”
Numer referencyjny ZP/PN/78/2020/WZN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów promocyjnych poprzez naniesienie na nie logotypu według projektu graficznego dostarczonego przez Zamawiającego oraz ich dostarczenie na adres wskazany przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z czterech Zadań
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt II.8) nie później niż do 21 grudnia 2020 r. (faktyczny termin realizacji będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy, złożonej w ofercie).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2. Wykonawca odstępuje w niniejszym postępowaniu od wymogu złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: Zadanie nr 1 i 2 – Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium Zadanie nr 3 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) Zadanie nr 4 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego, po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w pkt 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: - zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, - zmiana danych teleadresowych. 5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 4 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 obejmuje dostawę: 1. Smyczy na szyję z taśmy tekstylnej - 200 sztuk 2. Smyczy na szyję – z taśmy sznurówkowej tekstylnej - 200 sztuk 3. Bidonu - 100 sztuk 4. Saszetki na biodra, tzw. nerki - 70 sztuk 5. Parasola - 60 sztuk 6. Długopisu z szarego papieru - 500 sztuk 7. Długopisu z białego plastiku - 500 sztuk 8. Breloka wielofunkcyjnego typu multitool - 100 sztuk 9. Długopisu reklamowego metalowego - 200 sztuk 10. Maseczki ochronnej anty Covid-19 - 200 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 obejmuje dostawę: 1. Piórnika dla dzieci - 100 sztuk 2. Plecaka - 100 sztuk 3. Kredek drewnianych - 200 sztuk 4. Piórnika poliestrowego - 200 sztuk 5. Ołówka elastycznego - 1000 sztuk 6. Zestawu do kolorowania dla dzieci - 200 sztuk 7. Plecaka do kolorowania z materiału non woven - 100 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 obejmuje dostawę: 1. Breloka - 200 sztuk 2. Latarki kieszonkowej led - 100 sztuk 3. Powerbanka - 50 sztuk 4. Słuchawek nausznych - 50 sztuk 5. Opasek elektronicznych na nadgarstek typu Smart Band - 200 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 obejmuje dostawę: 1. Koszulek polo - 68 sztuk 2. Bluz typu softshell bez kaptura - 100 sztuk 3. Kurtek funkcyjnych - 42 sztuki
  

Criterion

Kryteria Zatrudnienie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)