„Dostawa łóżek szpitalnych z szafkami przyłóżkowymi oraz materacami przeciwodleżynowymi, aktywnymi dla Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej”

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614305-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa łóżek szpitalnych z szafkami przyłóżkowymi oraz materacami przeciwodleżynowymi, aktywnymi dla Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej”
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ.
Pakier nr 1 – Łóżka szpitalne z materacem , szafki przyłóżkowe 6 kpl.
Pakiet nr 2 – Materace przeciwodleżynowe zmiennociśnieniowe z funkcją automatycznego doboru ciśnienia 3 szt.
Pakiet nr 3 - Materace przeciwodleżynowe z pompą ciśnieniową 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dac869c7-e255-429d-96fa-c482e345bd92
Biuletyn 614305-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa łóżek szpitalnych z szafkami przyłóżkowymi oraz materacami przeciwodleżynowymi, aktywnymi dla Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej”
Numer referencyjny ZP/102/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa łóżek szpitalnych z szafkami przyłóżkowymi oraz materacami przeciwodleżynowymi, aktywnymi dla Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej” 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ. Pakier nr 1 – Łóżka szpitalne z materacem , szafki przyłóżkowe 6 kpl. Pakiet nr 2 – Materace przeciwodleżynowe zmiennociśnieniowe z funkcją automatycznego doboru ciśnienia 3 szt. Pakiet nr 3 - Materace przeciwodleżynowe z pompą ciśnieniową 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 niniejszej SIWZ (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5); 3) wypełniony załącznik nr 5 –Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony d) zmiany: – numeru katalogowego przedmiotu umowy lub – nazwy przedmiotu umowy przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub – parametrów przedmiotu umowy na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu e) w przypadku zmian określonych w pkt. c) i d), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane w SIWZ co do przedmiotu zamówienia. f) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. g) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania komunikacji elektronicznej (e-mail) w zakresie składania wszystkich wymaganych dokumentów poza ofertą i oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia składane w postaci elektronicznej należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)