| GuidZP400 |
c8ec67ae-6df7-4cb8-9037-45c0abb6f6e2
|
| Biuletyn |
614233-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im. Marii Grzegorzewskiej w Policach
|
| Regon |
00018895000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Janusza Korczaka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Police
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
72-010
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 506 52 20,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@soswdnr.pl,
|
| Adres strony url |
http://soswdnr.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Powiatem Polickim - Specjalnym Ośrodek Szkolno-Wychowawczym Nr 1, dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im. Marii Grzegorzewskiej w Policach, ul. Janusza Korczaka 53, 72-010 Police
zwanym dalej „Zamawiającym”
działającym na rzecz:
Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach,
Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie,
Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Trzebieży,
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Policach,
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Policach,
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
zwanymi dalej Zamawiającymi - Uczestnikami
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://sosw1-police.bip.net.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sosw1-police.bip.net.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta została złożona w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Policach ul. Korczaka 53, 72-010 Police
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy środków żywności dla jednostek organizacyjnych Powiatu Polickiego
|
| Numer referencyjny |
ZP 01 2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
NIE
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8 części
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy środków żywności dla jednostek organizacyjnych Powiatu Polickiego
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy:
CZĘŚĆ I – MIĘSO I WĘDLINY- zgodnie z załącznikiem nr 1A do siwz.
Kody CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
CZĘŚĆ II - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - zgodnie z załącznikiem nr 1B do siwz.
Kody CPV: 15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
CZĘŚĆ III – PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE - zgodnie z załącznikiem nr 1C do siwz.
Kody CPV: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
CZĘŚĆ IV – MLEKO, NABIAŁ I JAJA - zgodnie z załącznikiem nr 1D do siwz.
Kody CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie
CZĘŚĆ V - WARZYWA - zgodnie z załącznikiem nr 1E do siwz
Kody CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty
CZĘŚĆ VI - OWOCE - zgodnie z załącznikiem nr 1F do siwz.
Kody CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty
CZĘŚĆ VII – ARTYKUŁY MROŻONE - zgodnie z załącznikiem nr 1G do siwz.
Kody CPV: 15896000-5 Produkty głęboko mrożone
CZĘŚĆ VIII – RYBY I PRZETWORY RYBNE- zgodnie z załącznikiem nr 1H do siwz.
Kody CPV: 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 02.01.2021 r. do
30.06.2021r.
- lub wyczerpania wynagrodzenia umownego
- lub dnia, w którym pozostała kwota wynagrodzenia umownego będzie niewystarczająca do zlecenia do-staw objętych przedmiotem zamówienia w zależności od tego, które ze zdarzeń wskazanych nastąpi wcze-śniej.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym ter-minie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie , że:
1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na pod-stawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) Oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, tj.:
a) oświadczenie o zastosowaniu materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych
jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6 i 7 siwz) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);
Uwaga: Wykonawca wykaz produktów równoważnych ma obowiązek złożyć wraz z ofertą wraz z dokumentami wykazującymi ich równoważność z przedmiotem zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1 wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wyklu-czenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie , że:
1) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w pkt 1, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na pod-stawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, tj.:
a) oświadczenie o zastosowaniu materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych
jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6 i 7 siwz) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
1) formularz oferty, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) Formularz kalkulacji cenowej według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1A – 1H do siwz, w zależności od tego, na którą część/które części wykonawca składa swoją ofertę.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
5) wykaz produktów równoważnych ( jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie).
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wyko-nawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku gdy zmianie ulegną stawki po-datku VAT. W takim przypadku, może ulec zmianie tylko cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto zo-stanie bez zmian. Zmiana cen w sytuacji o której mowa w niniejszym ustępie może mieć zastosowanie od dnia wejścia w życie stosownych przepisów prawa w tym zakresie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy polegających na:
1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy.
Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy;
b) w sytuacji, gdy wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, uniemożliwiająca lub znacznie utrudniają-ca realizacje przedmiotu umowy w terminie;
c) w sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie będzie mógł zostać dochowany z uwagi na wystąpienie siły wyższej; przez Siłę Wyższą strony rozumieją okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodo-wane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu lub śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po zawarciu niniejszej Umowy;
d) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związa-ne z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szcze-gólności:
- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pra-cy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
- decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wyko-nawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
- poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciw-działaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwią-zaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID–19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trud-ności w realizacji usług transportowych;
- innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
2) zmianie wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; w takiej sytuacji wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wyna-grodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
3) zmianie asortymentu wskazanego w ofercie na inny, jeżeli zaproponowany pierwotnie nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany asortyment spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
5. W sytuacjach, o których mowa w pkt 4 ppkt 1, termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w terminowej i zgodnej z umową realizacji przedmiotu umowy.
6. Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 lit. d wymaga przedłożenia przez Wykonawcę informacji o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) na należyte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczności, na które powołuje się Wykonawca, poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
mięso i wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
mięso i wędliny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
artykuły spożywcze
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
pieczywo i wyroby cukiernicze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
pieczywo i wyroby cukiernicze
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
mleko nabiał i jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
mleko nabiał i jaja
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
warzywa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
owoce
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
artykuły mrożone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
artykuły mrożone
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
ryby i przetwory rybne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
ryby i przetwory rybne
|
| | |