Dostawa części elektronicznych do CCTV do pojazdów typu Metropolis 98B

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613480-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323330006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa części elektronicznych do CCTV do pojazdów typu Metropolis 98B wg zestawienia wskazanego w pkt 2 Specyfikacji Technicznej.
2 Przedmiot Zamówienia podzielono na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub oba zadania, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania.
3 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami, stanowiącymi łącznie załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią.
4 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach).
5 W przypadku złożenia oferty na części równoważne:
a) Oferowane części równoważne charakteryzowały się będą takimi samymi parametrami co części oryginalne oraz będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej,
b) Wykonawca przedstawi wykonaną (we własnym zakresie i na swój koszt) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka, zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji UE nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka, https://op.europa.eu/pl, zwanego dalej „Rozporządzeniem Komisji”, i opracowaniem Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, zwanego dalej „Prezesem UTK”, a Urząd Transportu Kolejowego „UTK”, dotyczącym modyfikacji pojazdów kolejowych pt. ,,Poradnik w sprawie zarządzania modyfikacjami pojazdów kolejowych” z dnia 4 stycznia 2019 r. Analiza modyfikacji dotyczy pojazdu zmodernizowanego zgodnie z definicją modernizacji zamieszczoną w ustawie z dnia 28 marca 2003 roku o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1043, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o transporcie kolejowym”, oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz. 226, z późn zm.), . Wykonawca wprowadzający modyfikację jest zobowiązany do jej przeanalizowania i zaszeregowania w jedną z czterech kategorii zgodnie z ww. opracowaniem Prezesa UTK oraz, jeśli zajdzie taka konieczność, za pośrednictwem jednostki oceniającej oceni prawidłowości stosowania procesu zarządzania ryzykiem, sporządzi odpowiedni raport. Jednostka oceniająca musi spełniać kryteria wskazane w Załączniku nr II do Rozporządzenia Komisji.
c) Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dostarczy pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełni dodatkowo załącznik nr 2 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”.
d) Wykonawca dostarczy oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez Prezesa UTK, że części te mogą być używane w eksploatowanych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. pojazdach, na które zostało wydane przez Prezesa UTK świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego nr T/2001/0137 na podstawie ustawy o transporcie kolejowym i że są one substytucyjne z oryginalnymi, o tych samych parametrach i wymaganiach.
e) Wykonawca przekaże dla zaoferowanych części równoważnych, pełną dokumentację techniczno – ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawo na ich wykorzystanie. Dokumentacja powinna zawierać: numery producenta, ich parametry, zasady recyklingu.
f) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne wykona przed złożeniem oferty – na własny koszt – wszelkie niezbędne czynności związane z wprowadzeniem części równoważnych do eksploatacji (np. konieczność wykonania eksploatacji nadzorowanej, uzyskania nowego świadectwa typu, zakupu do nich oprzyrządowania diagnostycznego i naprawczego do poziomu P5 włącznie, wykonania dodatkowych badań itp.).
g) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne odpowiada za ryzyko wprowadzenia do eksploatacji i wady zaoferowanych części równoważnych.
h) Informacje o oferowaniu części równoważnych Wykonawca zamieszcza w formularzu cenowym.
6 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP),
2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP),
7 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są one znane na etapie składania oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55e93a18-07a0-4cb5-963a-c9e64b572b9a
Biuletyn 613480-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url www.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę wraz z załącznikami w jednej z następujących form: 6.4.1 w formie pisemnej (w postaci papierowej); albo 6.4.2 w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. Szczegółowe informacje odnośnie złożenia oferty elektronicznej zawiera załącznik nr 7 do SIWP. UWAGA nr 1: Wykonawcy składający ofertę w formie elektronicznej składają ją wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Wersja formularza zgodnego z załącznikiem nr 2 (Druk oferty), oraz 2A (formularz cenowy) w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, generowana jest automatycznie przez system na Platformie Zakupowej Zamawiającego w postaci elektronicznego formularza oferty i zawiera elementy załącznika nr 2 do SIWP oraz załącznika nr 2A do SIWP. UWAGA nr 2: Wzory załącznika nr 2 (Druk Oferty) oraz załącznika 2A (formularz cenowy) są załączone do SIWP wyłącznie w celu złożenia oferty w formie pisemnej (w postaci papierowej). UWAGA nr 3: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w formie „mieszanej” tj. części dokumentów w formie pisemnej, części dokumentów w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca złoży dokumenty w postaci mieszanej to Zamawiający:  odrzuci ofertę jeżeli zostaną złożone dwa formularze oferty;  nie weźmie pod uwagę dokumentów złożonych w innej formie niż formularz oferty jeżeli zostanie złożony jeden formularz oferty. UWAGA nr 4: W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty elektronicznej skan formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWP, lub 2A do SIWP, które są składane wyłącznie w celu złożenia oferty w formie pisemnej, w postaci papierowej, Zamawiający nie będzie badał i weryfikował przedmiotowego formularza, a jedynie ofertę elektroniczną wraz z dokumentami, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z nią zgodnie z pkt 5.2 SIWP.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Metro Warszawskie Sp. z o.o., 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5;
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części elektronicznych do CCTV do pojazdów typu Metropolis 98B
Numer referencyjny WP.25.00219.2020.S.P.PISI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa części elektronicznych do CCTV do pojazdów typu Metropolis 98B wg zestawienia wskazanego w pkt 2 Specyfikacji Technicznej. 2 Przedmiot Zamówienia podzielono na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub oba zadania, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania. 3 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami, stanowiącymi łącznie załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią. 4 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach). 5 W przypadku złożenia oferty na części równoważne: a) Oferowane części równoważne charakteryzowały się będą takimi samymi parametrami co części oryginalne oraz będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, b) Wykonawca przedstawi wykonaną (we własnym zakresie i na swój koszt) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka, zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji UE nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka, https://op.europa.eu/pl, zwanego dalej „Rozporządzeniem Komisji”, i opracowaniem Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, zwanego dalej „Prezesem UTK”, a Urząd Transportu Kolejowego „UTK”, dotyczącym modyfikacji pojazdów kolejowych pt. ,,Poradnik w sprawie zarządzania modyfikacjami pojazdów kolejowych” z dnia 4 stycznia 2019 r. Analiza modyfikacji dotyczy pojazdu zmodernizowanego zgodnie z definicją modernizacji zamieszczoną w ustawie z dnia 28 marca 2003 roku o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1043, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o transporcie kolejowym”, oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz. 226, z późn zm.), . Wykonawca wprowadzający modyfikację jest zobowiązany do jej przeanalizowania i zaszeregowania w jedną z czterech kategorii zgodnie z ww. opracowaniem Prezesa UTK oraz, jeśli zajdzie taka konieczność, za pośrednictwem jednostki oceniającej oceni prawidłowości stosowania procesu zarządzania ryzykiem, sporządzi odpowiedni raport. Jednostka oceniająca musi spełniać kryteria wskazane w Załączniku nr II do Rozporządzenia Komisji. c) Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dostarczy pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełni dodatkowo załącznik nr 2 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”. d) Wykonawca dostarczy oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez Prezesa UTK, że części te mogą być używane w eksploatowanych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. pojazdach, na które zostało wydane przez Prezesa UTK świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego nr T/2001/0137 na podstawie ustawy o transporcie kolejowym i że są one substytucyjne z oryginalnymi, o tych samych parametrach i wymaganiach. e) Wykonawca przekaże dla zaoferowanych części równoważnych, pełną dokumentację techniczno – ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawo na ich wykorzystanie. Dokumentacja powinna zawierać: numery producenta, ich parametry, zasady recyklingu. f) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne wykona przed złożeniem oferty – na własny koszt – wszelkie niezbędne czynności związane z wprowadzeniem części równoważnych do eksploatacji (np. konieczność wykonania eksploatacji nadzorowanej, uzyskania nowego świadectwa typu, zakupu do nich oprzyrządowania diagnostycznego i naprawczego do poziomu P5 włącznie, wykonania dodatkowych badań itp.). g) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne odpowiada za ryzyko wprowadzenia do eksploatacji i wady zaoferowanych części równoważnych. h) Informacje o oferowaniu części równoważnych Wykonawca zamieszcza w formularzu cenowym. 6 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP), 7 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są one znane na etapie składania oferty.
Cpv glowny przedmiot 32333000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1 Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz cenowy: a) w przypadku złożenia oferty w sposób określony w pkt 6.4.1. SIWP, tj. w formie pisemnej (w postaci papierowej) – ceny jednostkowe należy wskazać w załączniku do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2A do SIWP, b) w przypadku złożenia oferty w sposób określony w pkt 6.4.2 SIWP, tj. w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego – ceny jednostkowe należy wskazać w formularzu oferty na platformie zakupowej Zamawiającego 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt 5.4 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 5) W przypadku złożenia oferty na części równoważne, zgodnie pkt 3.5 SIWP, na potwierdzenie, iż oferowane dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą składa: a) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka - zgodnie z wymaganiami pkt. 3.5 lit. b) SIWP; b) pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełniony załącznik nr 2 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”; c) Dokument określający dla oferowanych części równoważnych: numery producenta, ich parametry, dokumentację techniczno-ruchową, zasady recyklingu; d) oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez Prezesa UTK, że części te mogą być używane w eksploatowanych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. pojazdach, zgodne z wymaganiami pkt. 3.5 lit. d) SIWP; e) pełną dokumentację techniczną, eksploatacyjną wraz z WTWiO oraz prawo na ich wykorzystanie w celach oceny, czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego; f) oświadczenie Wykonawcy (na druku własnym), że Wykonawca wykonał przed złożeniem oferty – na własny koszt – wszelkie niezbędne czynności związane z wprowadzeniem części równoważnych do eksploatacji (np. konieczność wykonania eksploatacji nadzorowanej, uzyskania nowego świadectwa dopuszczenia typu, zakupu do nich oprzyrządowania diagnostycznego i naprawczego do poziomu P5 włącznie, wykonania dodatkowych badań itp.) oraz, że odpowiada za ryzyko wprowadzenia do eksploatacji i wady zaoferowanych części równoważnych. 2 Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Czy wadium 1
Wadium 1 Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości:  Zadanie 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100)  Zadanie 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 5 Dokumenty, o których mowa w pkt 7.4 SIWP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądz na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7 W przypadku oferty złożonej w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu, o którym mowa w pkt 7.4 SIWP w formie elektronicznej. Oryginał dokumentu w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy załączyć do oferty w sposób określony w załączniku nr 7 do SIWP. 8 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 9 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępu drugiego, zmiany Umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy dotyczące zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w trakcie trwania Umowy na jedną z form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp oraz zmiana oznaczenia osób pełniących nadzór na realizacją Umowy nie wymagają pisemnego aneksu. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności, w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej,  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowaniu należytej staranności,  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 6) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 7) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 8) zmiany terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 9) zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej. 5. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp. 6. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Warunkiem wprowadzenia do Umowy zmian, o których mowa w ust. 4 i 6, jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności uzasadniającej zmianę. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości:  Zadanie 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100)
Zalacznik krotki opis 1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa części elektronicznych do CCTV do pojazdów typu Metropolis 98B wg zestawienia wskazanego w pkt 2 Specyfikacji Technicznej. 2 Przedmiot Zamówienia podzielono na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub oba zadania, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania. 3 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami, stanowiącymi łącznie załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią. 4 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach). 5 W przypadku złożenia oferty na części równoważne: a) Oferowane części równoważne charakteryzowały się będą takimi samymi parametrami co części oryginalne oraz będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, b) Wykonawca przedstawi wykonaną (we własnym zakresie i na swój koszt) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka, zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji UE nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka, https://op.europa.eu/pl, zwanego dalej „Rozporządzeniem Komisji”, i opracowaniem Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, zwanego dalej „Prezesem UTK”, a Urząd Transportu Kolejowego „UTK”, dotyczącym modyfikacji pojazdów kolejowych pt. ,,Poradnik w sprawie zarządzania modyfikacjami pojazdów kolejowych” z dnia 4 stycznia 2019 r. Analiza modyfikacji dotyczy pojazdu zmodernizowanego zgodnie z definicją modernizacji zamieszczoną w ustawie z dnia 28 marca 2003 roku o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1043, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o transporcie kolejowym”, oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz. 226, z późn zm.), . Wykonawca wprowadzający modyfikację jest zobowiązany do jej przeanalizowania i zaszeregowania w jedną z czterech kategorii zgodnie z ww. opracowaniem Prezesa UTK oraz, jeśli zajdzie taka konieczność, za pośrednictwem jednostki oceniającej oceni prawidłowości stosowania procesu zarządzania ryzykiem, sporządzi odpowiedni raport. Jednostka oceniająca musi spełniać kryteria wskazane w Załączniku nr II do Rozporządzenia Komisji. c) Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dostarczy pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełni dodatkowo załącznik nr 2 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”. d) Wykonawca dostarczy oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez Prezesa UTK, że części te mogą być używane w eksploatowanych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. pojazdach, na które zostało wydane przez Prezesa UTK świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego nr T/2001/0137 na podstawie ustawy o transporcie kolejowym i że są one substytucyjne z oryginalnymi, o tych samych parametrach i wymaganiach. e) Wykonawca przekaże dla zaoferowanych części równoważnych, pełną dokumentację techniczno – ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawo na ich wykorzystanie. Dokumentacja powinna zawierać: numery producenta, ich parametry, zasady recyklingu. f) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne wykona przed złożeniem oferty – na własny koszt – wszelkie niezbędne czynności związane z wprowadzeniem części równoważnych do eksploatacji (np. konieczność wykonania eksploatacji nadzorowanej, uzyskania nowego świadectwa typu, zakupu do nich oprzyrządowania diagnostycznego i naprawczego do poziomu P5 włącznie, wykonania dodatkowych badań itp.). g) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne odpowiada za ryzyko wprowadzenia do eksploatacji i wady zaoferowanych części równoważnych. h) Informacje o oferowaniu części równoważnych Wykonawca zamieszcza w formularzu cenowym. 6 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP), 3.7 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są one znane na etapie składania oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  Zadanie 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zalacznik krotki opis 1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa części elektronicznych do CCTV do pojazdów typu Metropolis 98B wg zestawienia wskazanego w pkt 2 Specyfikacji Technicznej. 2 Przedmiot Zamówienia podzielono na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub oba zadania, z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona na pełny zakres oferowanego Zadania. 3 Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikami, stanowiącymi łącznie załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią. 4 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na części równoważne (tj. części zamienne inne niż oryginalne, które zostały wykorzystane do pierwszego montażu na pojazdach). 5 W przypadku złożenia oferty na części równoważne: a) Oferowane części równoważne charakteryzowały się będą takimi samymi parametrami co części oryginalne oraz będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej, b) Wykonawca przedstawi wykonaną (we własnym zakresie i na swój koszt) analizę modyfikacji dotyczącej dostarczonych części równoważnych, a jeśli będzie taka konieczność również ocenę ryzyka, zgodnie z Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji UE nr 402/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie wspólnej metody oceny bezpieczeństwa w zakresie wyceny i oceny ryzyka, https://op.europa.eu/pl, zwanego dalej „Rozporządzeniem Komisji”, i opracowaniem Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, zwanego dalej „Prezesem UTK”, a Urząd Transportu Kolejowego „UTK”, dotyczącym modyfikacji pojazdów kolejowych pt. ,,Poradnik w sprawie zarządzania modyfikacjami pojazdów kolejowych” z dnia 4 stycznia 2019 r. Analiza modyfikacji dotyczy pojazdu zmodernizowanego zgodnie z definicją modernizacji zamieszczoną w ustawie z dnia 28 marca 2003 roku o transporcie kolejowym (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1043, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą o transporcie kolejowym”, oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz. 226, z późn zm.), . Wykonawca wprowadzający modyfikację jest zobowiązany do jej przeanalizowania i zaszeregowania w jedną z czterech kategorii zgodnie z ww. opracowaniem Prezesa UTK oraz, jeśli zajdzie taka konieczność, za pośrednictwem jednostki oceniającej oceni prawidłowości stosowania procesu zarządzania ryzykiem, sporządzi odpowiedni raport. Jednostka oceniająca musi spełniać kryteria wskazane w Załączniku nr II do Rozporządzenia Komisji. c) Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dostarczy pełną dokumentację potwierdzającą przeprowadzenie procesu analizy ryzyka i jej oceny oraz wypełni dodatkowo załącznik nr 2 Specyfikacji Technicznej - „Informacje o stosowaniu wspólnej metody bezpieczeństwa w zakresie oceny i wyceny ryzyka”. d) Wykonawca dostarczy oświadczenie wydane przez producenta pojazdu lub jednostkę notyfikowaną i uprawnioną przez Prezesa UTK, że części te mogą być używane w eksploatowanych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. pojazdach, na które zostało wydane przez Prezesa UTK świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego nr T/2001/0137 na podstawie ustawy o transporcie kolejowym i że są one substytucyjne z oryginalnymi, o tych samych parametrach i wymaganiach. e) Wykonawca przekaże dla zaoferowanych części równoważnych, pełną dokumentację techniczno – ruchową, eksploatacyjną, wraz z WTWiO oraz prawo na ich wykorzystanie. Dokumentacja powinna zawierać: numery producenta, ich parametry, zasady recyklingu. f) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne wykona przed złożeniem oferty – na własny koszt – wszelkie niezbędne czynności związane z wprowadzeniem części równoważnych do eksploatacji (np. konieczność wykonania eksploatacji nadzorowanej, uzyskania nowego świadectwa typu, zakupu do nich oprzyrządowania diagnostycznego i naprawczego do poziomu P5 włącznie, wykonania dodatkowych badań itp.). g) Wykonawca, który zaoferuje części równoważne odpowiada za ryzyko wprowadzenia do eksploatacji i wady zaoferowanych części równoważnych. h) Informacje o oferowaniu części równoważnych Wykonawca zamieszcza w formularzu cenowym. 6 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP), 7 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są one znane na etapie składania oferty.
  

Criterion

Kryteria Cena wykonania danego Zadania
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)