| GuidZP400 |
f8f0f458-c125-4b19-8d5e-c492d3889258
|
| Biuletyn |
613897-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie
|
| Regon |
87040311200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pod Młynik
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wąbrzeźno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-56 688 03 71
|
| Zamawiajacy fax |
0-56 688 03 70
|
| Zamawiajacy email |
dpswabrzezno@torun.home.pl
|
| Adres strony url |
dps-wabrzezno.rbip.mojregion.info
|
| Adres strony internetowej |
-
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
dps-wabrzezno.rbip.mojregion.info
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
100%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dps-wabrzezno.rbip.mojregion.info
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
dps-wabrzezno.rbip.mojregion.info
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2021 rok
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
-
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
-
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 poz. 1086), zwaną dalej “ustawą” spełniają warunki, dotyczące:
• posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym, spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia,
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają posiadanie takich uprawnień,
• posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 poz. 1086), zwaną dalej “ustawą” spełniają warunki.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 poz. 1086), zwaną dalej “ustawą” spełniają warunki.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 8 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
• Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa:
• poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia (wzór - zał. nr 1-7, stosownie dla właściwego PAKIETU) i tym samym wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert świadczył dostawy minimum trzem podmiotom w zakresie objętym zamówieniem wraz z referencjami.
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 8 do SIWZ)
• listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – (załącznik nr 9 do SIWZ).
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa:
• poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia (wzór - zał. nr 1-7, stosownie dla właściwego PAKIETU) i tym samym wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert świadczył dostawy minimum trzem podmiotom w zakresie objętym zamówieniem wraz z referencjami.
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 8 do SIWZ)
• listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – (załącznik nr 9 do SIWZ).
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
-
|
| Wadium |
-
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
-
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
-
|
| Znaczenie warunkow wykonawcow |
-
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
-
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
-
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
| Informaje przebiegu aukcji |
-
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
-
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
-
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
-
|
| IV 4 6 |
-
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie oraz w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem.
2) W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia dokonanego za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym.
3) Zmiana ceny o ustawową zmianę stawki podatku VAT.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferty, oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne w trybie art. 96 ust. 3 ustawy, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł
w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione. Informacje zastrzeżone powinny być w sposób trwały oddzielone i oznaczone jako część niejawna oferty: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” (Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 ze zm.) Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
-
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 6 2 Powody |
-
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
-
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa jaj
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj zgodnie z załącznikiem 1 - pakiet Nr 1 - ilość poz 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa ryb świeżych, przetworzonych oraz śledzi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa ryb świeżych, przetworzonych oraz śledzi zgodnie z zał 2 - pakier nr 2 - ilość poz. 23.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - zgodnie z załącznikiem 3 - pakiet nr 3 - ilość poz. 75.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich - zgodnie z załącznikiem nr 4, pakiet nr 4 ilość poz. 24.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa - załącznik nr 5, Pakiet Nr 5, ilość poz. 10.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych różnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych różnych - zgodnie z załącznikiem nr 6, pakiet Nr 6, ilość poz - 120.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek - zgodnie z załącznikiem nr 7, pakiet Nr 7, ilość poz. - 17.
|
| | |