Zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsa i przetworów mięsnych , warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2021 dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu z podziałem na 8 części

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Miejscowość Jaworze
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Baterie galwaniczne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613908-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003, 151000009, 32000003, 152000000, 153311709, 31420003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie
i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia.
2. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego
przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
3. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy:
a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty,
dla części II – nabiał i dla części III – mięso i przetwory mięsne oraz części IV- warzywa
i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek,
dla części V-VIII według potrzeb Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz
budynku „Zamek” na zapleczu magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez
Zamawiającego. Pozostałe dostawy należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00.
b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym
zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku
zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin.
4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać
inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.
5. Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowania – ilość i terminy zapotrzebowania zależą wyłącznie od woli Zamawiającego.
6. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe
muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
7. Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie
krótszym niż 5 dni.
8. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie.
9. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji.
10. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna).
11. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ),
a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez
Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ad9d2c5-e989-4ceb-bc92-fa67fdd92643
Biuletyn 613908-N-2020
Zamawiajacy nazwa Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Regon 18203000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pałacowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Jaworze
Zamawiajacy kod pocztowy 43-384
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-33 8172172
Zamawiajacy fax 0-33 8172172
Zamawiajacy email mow_w_jaworze@poczta.onet.pl
Adres strony url mowjaworze.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie
Dostep dokumentow zamowienia Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1 , biuro nr 103
Zamieszczona bedzie specyfikacja mowjaworze.edypage.org
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Oferty wnioski dostepne nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsa i przetworów mięsnych , warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2021 dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu z podziałem na 8 części
Numer referencyjny ZP-342-2.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia. 2. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 3. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy: a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty, dla części II – nabiał i dla części III – mięso i przetwory mięsne oraz części IV- warzywa i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek, dla części V-VIII według potrzeb Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz budynku „Zamek” na zapleczu magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Pozostałe dostawy należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00. b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin. 4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa. 5. Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowania – ilość i terminy zapotrzebowania zależą wyłącznie od woli Zamawiającego. 6. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP. 7. Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie krótszym niż 5 dni. 8. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. 9. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji. 10. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna). 11. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie okrśla szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.24 ust. 1 oraz ust.5 pkt. 1,2,4 Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 PZP, chyba, że posiada dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2: 1) lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o których mowa w ust.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkana osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust.2 zdanie pierwsze stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu Potwierdzenie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
IV 3 1 minimalne wymagania nie
IV 3 2 opis potrzeb nie
IV 4 6 nie
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy przedmiotu zamówienia, w takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron; b) wystąpił brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminie wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie; c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego); d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy , a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy; e) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia; f) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia; g) wystąpią inne , niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie narusza art. 140 ust.3 ustawy PZP; 2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy znajdzie, co najmniej jedną okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt.2)-6 PZP. 3. Wszelkie zmiany w umowie , pod rygorem nieważności, muszą być dokonane pisemnie w formie aneksu.
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału w asortymencie i ilości z godnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych w asortymencie i ilości zgodnie zawartych w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw i owoców w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły Spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonek w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jaj w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)