DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - PAKIET i

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613882-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 155000003, 152200006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu z podziałem na następujące części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej
te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
6. Ogólne zasady i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają Istotne postanowienia umowne (wzór umowy) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
15800000-6 – różne produkty spożywcze
15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15500000-3 – produkty mleczarskie
15220000-6 – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien odpowiednio wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą Formularz cenowy - szczegółową wycenę zamówienia, tj. odpowiednio do części postępowania załącznik nr 4a; 4b; 4c; 4d; 4e do SIWZ) w jednej kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami
i oświadczeniami określonymi w cz. VI niniejszej specyfikacji (oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24af0046-0235-4ec9-b82d-685c4592ff85
Biuletyn 613882-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Regon 27783694000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 814 123,
Zamawiajacy fax 322 814 123
Zamawiajacy email sekretariat@dpsdladoroslych.bytom.pl,
Adres strony url www.bip.dpsdladoroslych/bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiscie, za posrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych , ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pok. 3 ( sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - PAKIET i
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu z podziałem na następujące części: 1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ; 3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4c do SIWZ; 4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ; 5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 6. Ogólne zasady i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają Istotne postanowienia umowne (wzór umowy) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 15800000-6 – różne produkty spożywcze 15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15500000-3 – produkty mleczarskie 15220000-6 – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 9. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien odpowiednio wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą Formularz cenowy - szczegółową wycenę zamówienia, tj. odpowiednio do części postępowania załącznik nr 4a; 4b; 4c; 4d; 4e do SIWZ) w jednej kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami i oświadczeniami określonymi w cz. VI niniejszej specyfikacji (oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (do tego celu należy wykorzystać załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 14, 16 – 20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca winien odpowiednio zmodyfikować treść oświadczenia, tj. oświadczyć, które z podstaw wykluczenia wobec niego zachodzą wraz z jednoczesnym oświadczeniem o podjętych środkach naprawczych zgodnie z art. 24 ust. 8 cyt. ustawy (instytucja samooczyszczenia). 4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z ww. informacjami na stronie internetowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym – szczegółową wyceną zamówienia (odpowiednio do części postępowania: załącznik nr 4a i/lub 4b i/lub 4c i/lub 4d i/lub 4e do SIWZ); UWAGA: Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach prognozowanych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji (SIWZ) i być podstawą do odrzucenia oferty. 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ; oraz, jeżeli dotyczy (do oferty należy dołączyć): 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informację o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz. 12 pkt 12.8 SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość: 1.zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,2. zmiany Wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za soba istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych, 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art.144 ust.1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian, a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiązuje nie wcześniej jak 01.01.2021 r . do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie podpisana umowa. Zamówienie składa się z pięciu części: 1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ; 3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4c do SIWZ; 4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ; 5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTO W ZAŁĄCZNIKACH NR 4A - 4E DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiazuje nie wcześniejj niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa.Zamówienie składa się z pięciu części: 1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ; 3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4c do SIWZ; 4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ; 5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTO W ZAŁĄCZNIKACH 4A - 4E DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu PAKIET I obowiązuje nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa. Zamówienie składa się z pięciu części: 1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ; 3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4c do SIWZ; 4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ; 5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 4a - 4e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa RYBY MROŻONE, FILETY RYBNE I POZOSTAŁE MIĘSO RYB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiązuje nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa. zamówienie składa się z pięciu części: 1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ; 3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4c do SIWZ; 4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ; 5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 4a-4e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiązuje nie wczesniej niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa. Zamówienie składa się z pięciu części: 1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ; 2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ; 3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4c do SIWZ; 4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ; 5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e do SIWZ. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp. 5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 4a - 4e do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)