Dostawa materiałów instalacyjnych oraz narzędzi i urządzeń do nauki montażu instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnych i przeciw pożarowych na zajęcia praktyczno-techniczne dla uczniów Technikum nr 3 w Łodzi

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Technikum nr 3
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613730-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 441631403, 317000003, 425310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

[wszelka numeracja powoływana w treści ogłoszenia zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów instalacyjnych oraz narzędzi i urządzeń do nauki montażu instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnych i przeciw pożarowych na zajęcia praktyczno-techniczne dla uczniów Technikum nr 3 w Łodzi”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24cac077-29a5-479e-ab59-8d172950faab
Biuletyn 613730-N-2020
Zamawiajacy nazwa Technikum nr 3
Regon 472886660
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 159/163
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-315
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42674-02-75
Zamawiajacy fax 42674-06-68
Zamawiajacy email szkola@tech3lodz.pl
Adres strony url https://tech3lodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Praktyczna edukacja OZE i klimatyzacja” nr umowy RPLD.11.03.01-10-0001/18-00 oraz Projekt "Profesjonalny instalator” nr umowy RPLD.11.03.02-10-0003/18-00 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://tech3lodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://tech3lodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej przy użyciu MiniPortalu UZP oraz e-PUAP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Zamawiającego tj. w Technikum Nr 3 w Łodzi ul Kilińskiego 159/163 90-315 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów instalacyjnych oraz narzędzi i urządzeń do nauki montażu instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnych i przeciw pożarowych na zajęcia praktyczno-techniczne dla uczniów Technikum nr 3 w Łodzi
Numer referencyjny TECH3/RPO/08/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu [wszelka numeracja powoływana w treści ogłoszenia zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów instalacyjnych oraz narzędzi i urządzeń do nauki montażu instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnych i przeciw pożarowych na zajęcia praktyczno-techniczne dla uczniów Technikum nr 3 w Łodzi”.
Cpv glowny przedmiot 44163140-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin wykonania zamówienia (dla wszystkich części) – 45 dni od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania podlega ocenie w kryterium oceny ofert „Termin realizacji” zgodnie z pkt 17.1.2 SIWZ. Wykonawcy za zaoferowanie krótszego niż maksymalny termin wykonania zamówienia zostaną przyznane dodatkowe punkty.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen jak określono w pkt III.7
Zakresie warunkow udzialu jak określono w pkt III.7
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci jak określono w pkt III.7
Inne dokumenty niewymienione 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert https://tech3lodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych szczególnych dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1. zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2. gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanego w ofercie asortymentu, Zamawiający dopuszcza zmianę na asortyment o parametrach i właściwościach nie gorszych niż zaoferowane; 3. doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7. wystąpiły okoliczności o których mowa w art. 15r i 15r[1] Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Zmiana umowy jest możliwa na zasadach i w zakresie określonym w ww. przepisach. 8. nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2 i 4 i 7 wymagają pisemnego uzasadnienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 21 Pozostałe informacje dotyczące zamówienia Zamawiający nie przewiduje: 21.1.1 zawarcia umowy ramowej, 21.1.2 składania ofert wariantowych, 21.1.3 rozliczania w walutach obcych, 21.1.4 aukcji elektronicznej, 21.1.5 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 21.1.6 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 22 Zawartość oferty: 22.1 Jeżeli Wykonawca składa oferę w formie pisemnej: 22.1.1 Formularz Oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (oryginał – w formie pisemnej); 22.1.2 Formularz cenowy (odpowiednio do części na które wykonawca składa ofertę) – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2.1-2.3 do SIWZ (oryginał - w formie pisemnej); 22.1.3 Oświadczenie stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oryginał – w formie pisemnej); 22.1.4 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 22.1.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – np. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ (wzór ten ma charakter wyłącznie pomocniczy) (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 22.2 Jeżeli Wykonawca składa oferę w formie elektronicznej: 22.2.1 Formularz Oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (oryginał – w formie elektronicznej); 22.2.2 Formularz cenowy (odpowiednio do części na które wykonawca składa ofertę) – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2.1-2.3 do SIWZ (oryginał - w formie elektronicznej); 22.2.3 Oświadczenie stanowiące potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oryginał – w formie elektronicznej); 22.2.4 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (w formie oryginału lub elektronicznej kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 22.2.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – np. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ (wzór ten ma charakter wyłącznie pomocniczy) (w formie oryginału lub elektronicnej kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 23 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 23.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 23.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Technikum nr 3 w Łodzi ul Kilińskiego 159/163 90-315 Łódź; 23.1.2 Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem: zsp3@mnc.pl 23.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa materiałów instalacyjnych oraz narzędzi i urządzeń do nauki montażu instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, klimatyzacyjnych i przeciw pożarowych na zajęcia praktyczno-techniczne dla uczniów Technikum nr 3 w Łodzi nr sprawy TECH3/RPO/08/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 23.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 23.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 23.1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 23.1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 23.1.8 posiada Pani/Pan: 23.1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 23.1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; 23.1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 23.1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 23.1.9 nie przysługuje Pani/Panu: 23.1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 23.1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 23.1.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów instalacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44163140-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów instalacyjnych w ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i urządzeń monterskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi i urządzeń monterskich w ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 2.2 do SIWZ – Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa edukacyjnego zestawu chłodniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42531000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis w ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 2.3 do SIWZ – Formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)