Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza
Miejscowość Zelów
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611790-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006, 153000001, 155000003, 158110006, 151100002, 152200006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykulów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Zelowie w podziale na części zgodnie z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f1a904e-e370-4111-8aa0-65ac4b765522
Biuletyn 611790-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza
Regon 12483110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Zelów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-425
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 341 132
Zamawiajacy fax 446 341 132
Zamawiajacy email sp4zelow@interia.pl
Adres strony url www.sp4zelow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp4zelow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp4zelow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Stefana Żeromskiego 53, 97-425 Zelów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie
Numer referencyjny SP4.3601.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykulów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Zelowie w podziale na części zgodnie z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowo - cenowy wg załącznika nr 1.1-1.7 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu wg załacznika nr 2 i 2a do SIWZ; 3)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy); 4) Pełnomocnictwo, jezeli dotyczy; 5) Dokumenty lub dokument potwierdzający prawo do podpisywania ofert - osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenia umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/ wspólników spółki cywilnej ( jezeli oferta składana jest przez konsorcjum lub spółkę), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.6) ) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy muszą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy (np. adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b)obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu po cenach odpowiednio obniżonych, c) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem zamówienia, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, e) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw. 4. W innych przypadkach, gdy Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - artykuły ogólnosopżywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - mięso, wędliny, drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)