| GuidZP400 |
997b8bee-c6d2-4973-9a0f-1619ef8ae6ac
|
| Biuletyn |
615775-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
| Regon |
67670800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
| Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalbp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalbp.eb2b.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalbp.eb2b.com.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
www.szpitalbp.eb2b.com.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, worków foliowych, mopów, podstaw mopów oraz rzepów, pojemników: na mydło, na papier toaletowy, na pojedyncze ręczniki papierowe, dozowników łokciowych, bezdotykowych dozowników na mydła w płynie, koszy z pedałem nożnym oraz uchylnych, preparatów myjących i polimerowych, roztworu myjąco-zmiękczającego do myjni ERLEN CT100S 1.45, preparatów czyszczących, preparatów myjąco-zmiękczających, roztworów przeznaczonych do myjni FD1600 i 46-4 firmy Getinge, preparatów do maszynowego mycia oraz płukania i nabłyszczania naczyń do zmywarki gastronomicznej kapturowej NT-100P RM Gastro, preparatów myjących, powłok zabezpieczających wykładzinę przewodzącą ładunki elektrostatyczne, telefonów bezprzewodowych, parafiny histopatologicznej w granulacie, wyrobów j.uż. do badań laboratoryjnych w podziale na 22 części.
|
| Numer referencyjny |
ZP.3520/74/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, worków foliowych, mopów, podstaw mopów oraz rzepów, pojemników: na mydło, na papier toaletowy, na pojedyncze ręczniki papierowe, dozowników łokciowych, bezdotykowych dozowników na mydła w płynie, koszy z pedałem nożnym oraz uchylnych, preparatów myjących i polimerowych, roztworu myjąco-zmiękczającego do myjni ERLEN CT100S 1.45, preparatów czyszczących, preparatów myjąco-zmiękczających, roztworów przeznaczonych do myjni FD1600 i 46-4 firmy Getinge, preparatów do maszynowego mycia oraz płukania i nabłyszczania naczyń do zmywarki gastronomicznej kapturowej NT-100P RM Gastro, preparatów myjących, powłok zabezpieczających wykładzinę przewodzącą ładunki elektrostatyczne, telefonów bezprzewodowych, parafiny histopatologicznej w granulacie, wyrobów j.uż. do badań laboratoryjnych
w podziale na 22 części. 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: www.szpitalbp.eb2b.com.pl (dalej jako Platforma Zakupowa, „Platforma” lub System) i pod nazwą postępowania: ZP.3520/74/20. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osobach uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami zostały szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę składa się w zakładce: „Załączniki”. Oferta musi zostać sporządzona czytelnie w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności. Opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty został szczegółowo opisany w rozdz. IV SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Znaczenie kodów CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe; 18930000-7 - Worki i torby; 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe; 39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła; 39224340-3 - Kosze; 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące; 39831250-3 - Roztwory myjące; 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne; 32552110-1 - Telefony bezprzewodowe; 09221200-6 - Parafina; 33192500 -7- Probówki.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VIII B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2;
2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Uwaga:
Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
I OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.
3. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ).
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-3 i 5 siwz wspólnie.
Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Część 1 – 2 000,00 PLN;
Część 2 – 1 000,00 PLN;
Część 3 – 2 000,00 PLN;
Część 4 – 600,00 PLN;
Część 5 – 100,00 PLN;
Część 6 – 100,00 PLN;
Część 7 – 100,00 PLN;
Część 8 – 300,00 PLN;
Część 9 – 400,00 PLN;
Część 10 – 200,00 PLN;
Część 11 – 150,00 PLN;
Część 12 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 13 – 150,00 PLN;
Część 14 – 100,00 PLN;
Część 15 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 16 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 17 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 19 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 20 – 150,00 PLN;
Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 22 – 1 000,00 PLN.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian regulują wzory umów (załączniki do siwz).
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY: 1. Dot. dot. części nr 1-4 i 9-19 i 21-22: cena - 60%; termin dostawy - 25%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 15% ; 2. Dot. części nr 5-8 i 20: cena - 60%; termin dostawy - 15%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 5%; okres gwarancji - 20%.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Ręczniki Z-Z
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe, papier toaletowy, podkłady medyczne papierowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Worki foliowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
16 pozycji formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mopy, podstawy mopów, rzepy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
5 pozycji formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pojemniki: na mydło, na papier toaletowy, na pojedyncze ręczniki papierowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
3 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dozownik łokciowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Bezdotykowy dozownik mydła w płynie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Kosze z pedałem nożnym oraz uchylne (50 l, 25 l, 15 l)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224340-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
6 pozycji formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty myjące i polimerowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Roztwór myjąco-zmiękczający do myjni ERLEN CT100S 1.45
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831250-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Roztwór myjąco-zmiękczający do myjni ERLEN CT100S 1.45 - 40 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty czyszczące
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Preparaty czyszczące - 500 L.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty czyszczące
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Preparaty czyszczące - 120 L.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Preparat myjąco - zmiękczający
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Preparat myjąco - zmiękczający- 470 L.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Roztwory przeznaczone do myjni FD1600 i 46-4 firmy Getinge
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831250-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do maszynowego mycia oraz płukania i nabłyszczania naczyń do zmywarki gastronamicznej kapturowej NT-100P RM Gastro
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831250-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Preparat myjący
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pełny opis
przedmiotu zamowienia w załączniku 2a do siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty myjące
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
4 pozycje
formularza cenowego do wyceny.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Preparat czyszczący
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Preparat czyszczący - 300 op.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Powłoka zabezpieczająca wykładzinę przewodzącą ładunki elektrostatyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Powłoka zabezpieczająca wykładzinę przewodzącą ładunki elektrostatyczne - 75 L.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Telefon bezprzewodowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32552110-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Telefon bezprzewodowy - 100 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Parafina histopatologiczna w granulacie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
09221200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Parafina histopatologiczna w granulacie - 200 kg .
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby j.uż. do badań laboratoryjnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192500-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
23 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| | |