Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby walki z COVID-19 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615505-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337413009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. Oferta Wykonawcy.
2. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zlokalizowanych w Lublinie oraz w Stalowej Woli.
3. Zamówienia będą składane sukcesywnie, a w zależności od pojedynczego zamówienia towar może być dostarczany do Kampusu Głównego KUL przy Al. Racławickich w Lublinie i/lub Kampusu przy ul. Konstantynów w Lublinie i/lub Wydział Nauk Inżynieryjno-Technicznych w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 3a i/lub Domy Studenckie w Stalowej Woli, ul. Ofiar Katynia, dlatego Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie koszty transportu i rozładunku towaru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48e2ad3f-19d2-44cd-871a-5244bfbd1940
Biuletyn 615505-N-2020
Zamawiajacy nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Regon 51406400000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon (81) 445 41 59
Zamawiajacy fax (81) 445 41 63
Zamawiajacy email dzp@kul.pl
Adres strony url https://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby walki z COVID-19 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer referencyjny AZP-240/PN-p30/080/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. Oferta Wykonawcy. 2. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II zlokalizowanych w Lublinie oraz w Stalowej Woli. 3. Zamówienia będą składane sukcesywnie, a w zależności od pojedynczego zamówienia towar może być dostarczany do Kampusu Głównego KUL przy Al. Racławickich w Lublinie i/lub Kampusu przy ul. Konstantynów w Lublinie i/lub Wydział Nauk Inżynieryjno-Technicznych w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 3a i/lub Domy Studenckie w Stalowej Woli, ul. Ofiar Katynia, dlatego Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie koszty transportu i rozładunku towaru.
Cpv glowny przedmiot 33741300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Realizacja umowy następować będzie na podstawie sukcesywnych zgłoszeń Zamawiającego, uzależnionych od jego aktualnych potrzeb. 2.Ww. termin może ulec skróceniu w razie wyczerpania całości wartości umowy, bądź też wyczerpania 60% wartości umowy i braku zapotrzebowania ze strony Zamawiającego. Termin umowy może ulec przedłużeniu w przypadku, gdy do upływu terminu jej obowiązywania nie zostanie wyczerpane 60% wartości umowy przez Zamawiającego, bądź też istnieje zapotrzebowanie na realizację 100% wartości umowy, a upłynął termin na wykonanie umowy. Termin może zostać wydłużony nie więcej niż na okres dodatkowych 6 miesięcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:  posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy chemii dezynfekcyjnej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 zł) każda. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonego towaru w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 2) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w punkcie 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniu Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3)Oświadczenie o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) Wykaz wykonanych dostaw, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; b) Dowody, że wskazane w ww. wykazie dostawy zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, dotyczące okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenia wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1) i VII ust. 2 pkt 1) SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić tylko za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych, Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223;

Criterion

Kryteria Termin realizacji częściowego zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)