Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Żywienia w Gaju

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Centrum Żywienia
Miejscowość Gaj
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615481-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 31425003, 153300000, 153000001, 155000003, 151000009, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju z podziałem na 9 Pakietów w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie
Pakiet 2 - Jaja kurze
Pakiet 3 – Owoce i warzywa przetworzone , ryby mrożone
Pakiet 4 - Warzywa i owoce
Pakiet 5 – Mleko oraz wyroby mleczarskie
Pakiet 6 – Mięso drobiowe
Pakiet 7 - Wędliny
Pakiet 8 -Mięso wieprzowe, mięso wołowe, mięso cielęce
Pakiet 9 -Artykuły spożywcze pozostałe
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wykaz artykułów -załącznik nr 2 do SIWZ.
1. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 2 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu
zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Wykazie artykułów -załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ lub produkty równoważne.
Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez zamawiającego.
Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach).
Miejscem dostawy jest magazyn Centrum Żywienia w Gaju ul. Zadziele 43,32-031 Mogilany
Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 poz.1252 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.
Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb zamawiającego.
Dostawy zamówionej partii, w zależności od asortymentu będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach:
a)Pakiet nr 1 - codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 5:15.
b)Pakiet nr 2- dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku , najpóźniej do godziny 8:30.
c)Pakiet nr 3 - dwa raz w tygodniu od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30.
d)Pakiet nr 4- codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30.

e) Pakiet nr 5 - trzy razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30.
f) Pakiet nr 6 - codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30 .
g) Pakiet nr 7 - codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30.
h) Pakiet nr 8 - codziennie od poniedziałku do piątku , najpóźniej do godziny 8:30.
i) Pakiet nr 9 - cztery razy w miesiącu od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30.

Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce własnym transportem na bieżąco w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail przez upoważnioną osobę zamawiającego. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest intendent lub osoba upoważniona przez Kierownika Centrum Żywienia w Gaju
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
a) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny.
b)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości artykułów żywnościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne wobec Zamawiającego.
Stosownie do potrzeb zamawiającego, strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych artykułów spożywczych (zmniejszenie) w przypadku zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania z posiłków.
Dostarczany asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym, oraz spełniać - w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę części zamówienia
- wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone:
1) w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 poz.1252 z późn. zm.) –w tym HACCP.
2) w ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2178).
3) w ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. 2019 poz.824).
4) Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 2004.139.1z późn.zm.)
5) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U z 2015 poz. 29 z późn. zm.).
6) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz. 1154).
7) Wykonawca odpowiada za stan jakościowy dostarczonych artykułów spożywczych. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości –HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
Cechy dyskwalifikujące dostarczone artykuły spożywcze:
a) w zakresie wszystkich produktów: nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, zbite, nadtłuczone skorupki, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, uszkodzenia mechaniczne,
b) wspólne dla mięsa: oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa,
c) wspólne dla wędlin: nalot pleśni, barwa szarozielona, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, zawilgocenie powierzchni,
d) wspólne dla art. nabiałowych, spożywczych, jaj: obce, kwaśne lub gorzkie posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, zbite, nadtłuczone skorupki, nieprawidłowa konsystencja, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, plamy na powierzchni oraz zawilgocenie powierzchni,
e) wspólne dla warzyw i owoców: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, miejsca obite, oznaki więdnięcia, obecność szkodników oraz ich pozostałości, muszą być wolne od zanieczyszczeń i uszkodzeń spowodowanych przez choroby, mróz i inne czynniki zewnętrzne,
f) wspólne dla mrożonek: obce, kwaśne lub gorzkie posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, zbite, objawy rozmrożenia oraz zawilgocenie powierzchni, nieprawidłowa konsystencja, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwane plomby.
4.Pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością muszą posiadać aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach -orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Zgodnie z art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1541 z późn. zm.) podmioty działające na rynku spożywczym są obowiązane przestrzegać w zakładach wymagań higienicznych określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. Osoba pracująca w styczności z żywnością powinna uzyskać określone przepisami o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno–epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.
5.W przypadku niespełnienia wymogów, co do jakości / ilości / terminów ważności do spożycia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać niezwłocznej dostawy właściwego asortymentu.
6.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem spełniającym wymagania określone w obowiązujących przepisach (obowiązuje te części zamówienia, które muszą - zgodnie z przepisami - być tak przewożone).
7.Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów powinien być nie krótszy niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu (dotyczy części zamówienia nr III ,V, IX, ).
8.Dowóz przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
9.Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane telefonicznie , pocztą elektroniczną lub w czasie bieżącej dostawy.
10.Zamawiający przewiduje wyłączenie dostaw określonych w SIWZ w pierwszych dwóch tygodniach sierpnia 2021 roku.
11.Wskazane w wykazie artykułów –załącznik nr 2 do SIWZ nazwy produktów są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy mieć na względzie, iż Zamawiający uzna takie produkty za równoważne, jeżeli ich jakość / skład / aromat będą co najmniej na takim samym poziomie co produkty wskazane w SIWZ.
12.Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Niespełnienie przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
(Szczegółowy opis -ROZDZIAŁ III Opis przedmiotu zamówienia w SIWZ https://bip.malopolska.pl/ugmogilany,m,330054,2020.html)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 157a7ea8-1757-4f95-a2d6-27f1f11be50b
Biuletyn 615481-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Żywienia
Regon 36527926100000
Zamawiajacy adres ulica Zadziele
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Gaj
Zamawiajacy kod pocztowy 32-031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 575121115
Zamawiajacy email cz@mogilany.pl
Adres strony url www.mogilany.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.mogilany.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mogilany.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mogilany.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Żywienia Gaj ul. Zadziele 43, 32-031 Mogilany
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Żywienia w Gaju
Numer referencyjny CZ.262.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju z podziałem na 9 Pakietów w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ: Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie Pakiet 2 - Jaja kurze Pakiet 3 – Owoce i warzywa przetworzone , ryby mrożone Pakiet 4 - Warzywa i owoce Pakiet 5 – Mleko oraz wyroby mleczarskie Pakiet 6 – Mięso drobiowe Pakiet 7 - Wędliny Pakiet 8 -Mięso wieprzowe, mięso wołowe, mięso cielęce Pakiet 9 -Artykuły spożywcze pozostałe 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wykaz artykułów -załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 2 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Wykazie artykułów -załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ lub produkty równoważne. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez zamawiającego. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach). Miejscem dostawy jest magazyn Centrum Żywienia w Gaju ul. Zadziele 43,32-031 Mogilany Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 poz.1252 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Dostawy zamówionej partii, w zależności od asortymentu będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: a)Pakiet nr 1 - codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 5:15. b)Pakiet nr 2- dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku , najpóźniej do godziny 8:30. c)Pakiet nr 3 - dwa raz w tygodniu od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30. d)Pakiet nr 4- codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30. e) Pakiet nr 5 - trzy razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30. f) Pakiet nr 6 - codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30 . g) Pakiet nr 7 - codziennie od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30. h) Pakiet nr 8 - codziennie od poniedziałku do piątku , najpóźniej do godziny 8:30. i) Pakiet nr 9 - cztery razy w miesiącu od poniedziałku do piątku, najpóźniej do godziny 8:30. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce własnym transportem na bieżąco w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail przez upoważnioną osobę zamawiającego. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru jest intendent lub osoba upoważniona przez Kierownika Centrum Żywienia w Gaju 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. a) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny. b)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości artykułów żywnościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Z tego tytułu Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne wobec Zamawiającego. Stosownie do potrzeb zamawiającego, strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych artykułów spożywczych (zmniejszenie) w przypadku zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania z posiłków. Dostarczany asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym, oraz spełniać - w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę części zamówienia - wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone: 1) w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 poz.1252 z późn. zm.) –w tym HACCP. 2) w ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 2178). 3) w ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. 2019 poz.824). 4) Rozporządzenie (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 2004.139.1z późn.zm.) 5) Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U z 2015 poz. 29 z późn. zm.). 6) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz. 1154). 7) Wykonawca odpowiada za stan jakościowy dostarczonych artykułów spożywczych. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości –HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). Cechy dyskwalifikujące dostarczone artykuły spożywcze: a) w zakresie wszystkich produktów: nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, zbite, nadtłuczone skorupki, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, uszkodzenia mechaniczne, b) wspólne dla mięsa: oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, c) wspólne dla wędlin: nalot pleśni, barwa szarozielona, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, zawilgocenie powierzchni, d) wspólne dla art. nabiałowych, spożywczych, jaj: obce, kwaśne lub gorzkie posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, zbite, nadtłuczone skorupki, nieprawidłowa konsystencja, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, plamy na powierzchni oraz zawilgocenie powierzchni, e) wspólne dla warzyw i owoców: obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, miejsca obite, oznaki więdnięcia, obecność szkodników oraz ich pozostałości, muszą być wolne od zanieczyszczeń i uszkodzeń spowodowanych przez choroby, mróz i inne czynniki zewnętrzne, f) wspólne dla mrożonek: obce, kwaśne lub gorzkie posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot lub objawy pleśni, gnicia lub zaparzenia, zbite, objawy rozmrożenia oraz zawilgocenie powierzchni, nieprawidłowa konsystencja, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwane plomby. 4.Pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością muszą posiadać aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach -orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Zgodnie z art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1541 z późn. zm.) podmioty działające na rynku spożywczym są obowiązane przestrzegać w zakładach wymagań higienicznych określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. Osoba pracująca w styczności z żywnością powinna uzyskać określone przepisami o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno–epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. 5.W przypadku niespełnienia wymogów, co do jakości / ilości / terminów ważności do spożycia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać niezwłocznej dostawy właściwego asortymentu. 6.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem spełniającym wymagania określone w obowiązujących przepisach (obowiązuje te części zamówienia, które muszą - zgodnie z przepisami - być tak przewożone). 7.Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów powinien być nie krótszy niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu (dotyczy części zamówienia nr III ,V, IX, ). 8.Dowóz przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 9.Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane telefonicznie , pocztą elektroniczną lub w czasie bieżącej dostawy. 10.Zamawiający przewiduje wyłączenie dostaw określonych w SIWZ w pierwszych dwóch tygodniach sierpnia 2021 roku. 11.Wskazane w wykazie artykułów –załącznik nr 2 do SIWZ nazwy produktów są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy mieć na względzie, iż Zamawiający uzna takie produkty za równoważne, jeżeli ich jakość / skład / aromat będą co najmniej na takim samym poziomie co produkty wskazane w SIWZ. 12.Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Niespełnienie przez Wykonawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w niniejszej SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. (Szczegółowy opis -ROZDZIAŁ III Opis przedmiotu zamówienia w SIWZ https://bip.malopolska.pl/ugmogilany,m,330054,2020.html)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ; b) wykaz artykułów – formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ (na daną część); c) oświadczenie wykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; d) dokumentu o których mowa w rozdziale VI SIWZ; e) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 1.5 zdanie; 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział X pkt 2 SIWZ) – załącznik nr 6 do SIWZ; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji. Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dokument składany wraz z ofertą przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 4.1. zmiany: nazwy, adresu / siedziby zamawiającego / wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych 4.2. zmiany osób występujących po stronie zamawiającego / wykonawcy 4.3. zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami. 4.4. zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 5. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w przypadku innych niż wymienione w ust. 4 przypadków związanych wystąpieniem COVID-19, mogących mieć wpływ na zmiany w realizacji umowy ( np. terminy, sposób, ilość, zakres oraz częstotliwość dostaw ) a związane między innymi z : 5.1 nieobecnością pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia, 5.2 decyzją wydaną przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 nakładającym na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych, 5.3 poleceniami wydanymi przez wojewodę lub decyzjami wydanymi przez Prezesa Rady Ministrów, związanymi z przeciwdziałaniem COVID-19, 5.4 wstrzymaniem dostaw produktów, komponentów produktów lub materiałów, trudności w dostępie do towarów lub trudności w realizacji transportu dostaw, 5.5 okolicznościami, o których mowa wyżej, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. 6. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek zamawiającego lub wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy, wyrażone na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Owoce i warzywa przetworzone , ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Mleko oraz wyroby mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Mięso drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 -Mięso wieprzowe, mięso wołowe, mięso cielęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 -Artykuły spożywcze pozostałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Centrum Żywienia Gaju w ilości wskazanej w załączniku nr 2 SIWZ:
  

Criterion

Kryteria Cena (C) brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zasady realizacji dostaw w trakcie realizacji umowy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)