GuidZP400 |
314389d9-5ffe-40ca-a6ab-b9b3d8c298b7
|
Biuletyn |
615463-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Piotrków Trybunalski
|
Regon |
59064846800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pasaż Karola Rudowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piotrków Trybunalski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 327 796
|
Zamawiajacy fax |
447 327 798
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.piotrkow.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie, na adres https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, Punkt Informacyjny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych
|
Numer referencyjny |
SPZ.271.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Wyprodukowanie i sukcesywne – stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania, dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych.
L.p. Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana liczba w szt.
1. Tablice zwyczajne:
a/ Samochodowe 12.600 szt.
- zmniejszone 100 szt.
- dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 10 szt.
b/ Motocyklowe 300 szt.
- dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 2 szt.
c/ Motorowerowe 130 szt.
- dla motorowerów z silnikiem elektrycznym 5 szt.
2. Tablice indywidualne:
a/ Samochodowe 40 szt.
b/ Motocyklowe 5 szt.
3. Tablice tymczasowe:
a/ Samochodowe 20 szt.
b/ Motocyklowe 2 szt.
4. Tablice zabytkowe:
a/ Samochodowe 20 szt.
c/ Motocyklowe 3 szt.
5. Tablice profesjonalne:
a/ samochodowe 6 szt.
6. Wtórniki:
a/ Samochodowe 500 szt.
b/ Motocyklowe 20 szt.
c/ Motorowerowe 5 szt.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
1. Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.
– Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r.,poz. 110 z późn. zm.);
2) Aktualny Certyfikat (art.75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 grudnia
2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych
(Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.); warunkami określonymi w rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów
(Dz. U. z 2019 r. poz. 546) oraz warunkami określonymi w rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury z dnia 08 lipca 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019
poz. 1272).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca:
1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej trzy zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych, o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane
– wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedną wykonaną dostawę wyprodukowanych tablic w ramach jednej umowy.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4. NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
– ART. 25 UST. 1 PKT 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów
/ oświadczeń:
1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.
– Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r.,poz. 110 z późn. zm.);
2) Aktualny Certyfikat (art.75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych
lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.); warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r.
poz. 546) oraz warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 08 lipca 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2019 poz. 1272).
3) Wykazu dostaw w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
trzy zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj.: polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych, o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz
z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane
wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
– wg załącznika nr 4 do SIWZ,
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj usług / dostaw, o którym mowa powyżej i podać jego wartość.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia – ART. 25 UST. 1 PKT 3 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub osoba ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14
i 21 ustawy Pzp – dokument musi wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp,
3) Aktualnego zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp,
4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez wykonawcę, w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty, dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub osoba ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, wskazanych w pkt 2-4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
b. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, odpowiadających wskazanym w ppkt 1) – 4), wystawianych w kraju poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia odpowiednio.
5) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp
– wg załącznika nr 5 do SIWZ,
6) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp,
– wg załącznika nr 6 do SIWZ,
7) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp
– wg załącznika nr 7 do SIWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) zamawiający bada czy nie zachodzą wobec każdego z tych podmiotów podstawy wykluczenia – żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1, pkt 8 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia – podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca, nie może podlegać wykluczeniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 pkt 1, pkt 8 ustawy Pzp.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
6. Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
4. NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
– ART. 25 UST. 1 PKT 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów
/ oświadczeń:
1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.
– Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r.,poz. 110 z późn. zm.);
2) Aktualny Certyfikat (art.75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych
lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.); warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r.
poz. 546) oraz warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 08 lipca 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2019 poz. 1272).
3) Wykazu dostaw w szczególności potwierdzającego wykonanie co najmniej:
trzy zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
tj.: polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych, o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz
z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane
wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
– wg załącznika nr 4 do SIWZ,
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres/rodzaj usług / dostaw, o którym mowa powyżej i podać jego wartość.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
6. Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w CZĘŚCI III SIWZ.
Zmiany postanowień zawartej Umowy, mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1. Dopuszcza się zmianę kwoty brutto do zapłaty, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przez władzę ustawodawczą, przy czym, zmiana taka nie może prowadzić do zmiany ceny netto.
2. Zmiana konta bankowego Wykonawcy będzie wymagała aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1 prawa zamówień publicznych, poprzez zwiększenie szacunkowej kwoty przewidzianej na realizację zamówienia, określonej w § 3 ust. 2, w sytuacji zmiany zapotrzebowania na poszczególne rodzaje tablic rejestracyjnych, przy zachowaniu następujących warunków:
a) wyliczenie nowej kwoty wartości zamówienia brutto nastąpi poprzez dopasowanie faktycznej liczby dostarczonych tablic rejestracyjnych w okresie poprzedzającym zmianę umowy do okresu pozostałego do zakończenia terminu obowiązywania umowy, tj. 31 grudnia 2021 r.
b) ceny jednostkowe za poszczególne rodzaje tablic rejestracyjnych przewidziane w ofercie pozostają niezmienne,
c) termin zakończenia umowy 31 grudnia 2021 r. – pozostaje niezmienny.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO
W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OSOBOWYCH BEZPOŚREDNIO
OD OSOBY FIZYCZNEJ, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ, W CELU ZWIĄZANYM
Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą przy Pasażu Karola Rudowskiego 10, w Piotrkowie Trybunalskim (kod pocztowy: 97-300), tel.: 44 732 77 01, adres e-mail: e.urzad@piotrkow.pl
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego jest Anna Pełka, adres e-mail: a.pelka@piotrkow.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Pani/ Pana dane osobowe są przetwarzane w szczególności w celu:
dokonania oceny oferty pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
udzielenia zamówienia publicznego i realizacji umowy, w szczególności wykonywania czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę
lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
– Kodeks pracy,
przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych,
przechowywania danych dla celów kontrolnych (zapewnienia rozliczalności, tj. wykazania spełnienia przez Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego obowiązków wynikających z przepisów prawa).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
W przypadku zamówień współfinansowanych lub finansowanych ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej dane osobowe zawarte w dokumentacji postępowania/umowie przechowywane będą w terminach określonych w zasadach zawartych w szczególności
w wytycznych, umowach o dofinansowanie.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i oraz art. 96 ust. 3 z zastrzeżeniem ust. 3a i 3b ustawy Pzp. W szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty:
Krajowa Izba Odwoławcza,
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,
sądy administracyjne, sądy powszechne,
instytucje zarządzające /pośredniczące w zarządzaniu/ programami współfinansującymi wydatki wynikające z realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego ze środków unijnych, krajowych lub innych,
współpracujące z Urzędem Miasta Piotrkowa Trybunalskiego i świadczące na jego rzecz usługi
z następujących kategorii: prawne, informatyczne, pocztowe i kurierskie, usługi archiwizacji
i niszczenia dokumentacji,
wykonawcy biorący udział w postępowaniu;
Z tym, że art. 8 ust. 5 ustawy Pzp ogranicza zasadę jawności w zamówieniach publicznych
w przypadku przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 RODO – zamawiający udostępnia dokumentację postępowania zawierającą dane osobowe dotyczącą wyroków skazujących i naruszeń prawa, wyłącznie w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, a więc tylko podmiotom uprawnionym (zgodnie z art. 179 ustawy Pzp) oraz tylko w terminie na wniesienie środków ochrony prawnej, (sytuacja taka może zaistnieć również wtedy, gdy umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego została już zawarta, vide: art. 182 ust. 3 i 4 ustawy Pzp).
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/ nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|