Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych, w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej”

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615372-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 323220006, 302374508
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Kamer, słuchawek, mikrofonów, głośników, adapterów minijack, miksera video i kart pamięci do rejestracji materiału multimedialnego w zdalnym nauczaniu w I części,
3 szt. tabletów graficznych do zdalnego nauczania w części II ,
4 szt. dysków zewnętrznych w części III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f3082de-2a04-4ded-a564-80ce070f7d27
Biuletyn 615372-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Mechaniczny
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 23 64
Zamawiajacy fax +48 58 347 10 25
Zamawiajacy email inwmech@mech.pg.gda.pl
Adres strony url dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Mechaniczny, 80-180 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych, w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej”
Numer referencyjny ZP/275/004/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Kamer, słuchawek, mikrofonów, głośników, adapterów minijack, miksera video i kart pamięci do rejestracji materiału multimedialnego w zdalnym nauczaniu w I części, 3 szt. tabletów graficznych do zdalnego nauczania w części II , 4 szt. dysków zewnętrznych w części III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.: Opisu – dokumentacji technicznej dotyczącej oferowanych urządzeń. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów i dystrybutorów, strony katalogowe lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanych urządzeń z podaniem producenta, modelu, typu. W przypadku opisu technicznego Zamawiający dopuszcza opis sporządzony w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ) – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 5 SIWZ składa każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani - każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) - na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1.2 SIWZ. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w VII ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.2 rozdz. VII składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1 rozdz. VII, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 rozdz. VII stosuje się. 4. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.1 rozdz. VII powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 umowy, wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności,. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. 3. Strony przewidują możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie: a) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. b) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; c) Strony przewidują możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w razie wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron (np. z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2, o ile zdarzenia te będą miały wpływ na wykonanie umowy a) W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy. b) Strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas występowania siły wyższej i jej skutków c) Strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementów umowy.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis dostawa Kamer, słuchawek, mikrofonów, głośników, adapterów minijack, miksera video i kart pamięci do rejestracji materiału multimedialnego w zdalnym nauczaniu . szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 3 szt. tabletów graficznych do zdalnego nauczania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 5
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 4 szt. dysków zewnętrznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria dostawa
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)