| GuidZP400 |
95d8c083-6bb7-4220-b13a-9245c282b5f6
|
| Biuletyn |
615414-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny
|
| Regon |
37044448600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jasło
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
134 437 500
|
| Zamawiajacy fax |
134 468 322
|
| Zamawiajacy email |
szpital@szpital.jaslo.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.jaslo.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaslo.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaslo.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych 1xużytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
|
| Numer referencyjny |
PN/34/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów medycznych 1x użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle:
Pakiet 1 – Ściereczka do osuszania rąk,
Pakiet 2 – Pokrowiec na przewody,
Pakiet 3 – Fartuch do sekcji,
Pakiet 4 – elastyczne siatki opatrunkowe, chusta trójkątna,
Pakiet 5 – podkład higieniczny,
Pakiet 6 – podkład ginekologiczny,
Pakiet 7 – Podkład bibułowo-foliowy w rulonie,
Pakiet 8 - fartuchy chirurgiczne,
Pakiet 9 - Koszule włókninowe,
Pakiet 10 - Podkłady z włókniny,
Pakiet 11 - Podkłady z włókniny,
Pakiet 12 - Koszule porodowe, majtki jednorazowe
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę w obszarze wyrobów medycznych – wymagana prawem.
2 Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub świadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) – potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia określonych – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry).
3 Próbki – dot. Pakiet 8, Pakiet 9, Pakiet 12 poz.1.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ,
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeśli dotyczy).
7. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie
zmiany dostaw lub wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
2) dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie.
3) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany te nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą związanych z wystąpieniem siły wyższej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw przedmiotu umowy.
1) Warunki dokonania powyższej zmiany umowy:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.
b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy.
2) Wniosek o zmianę umowy musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Ściereczka do osuszania rąk,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Ściereczka do osuszania rąk,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pokrowiec na przewody
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Pokrowiec na przewody
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Fartuch do sekcji,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Fartuch do sekcji,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
elastyczne siatki opatrunkowe, chusta trójkątna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
elastyczne siatki opatrunkowe, chusta trójkątna
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
podkład higieniczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
podkład higieniczny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
podkład ginekologiczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
podkład ginekologiczny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Podkład bibułowo-foliowy w rulonie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Podkład bibułowo-foliowy w rulonie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
fartuchy chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
fartuchy chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Koszule włókninowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Koszule włókninowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Podkłady z włókniny,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Podkłady z włókniny,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Podkłady z włókniny,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Podkłady z włókniny,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Koszule porodowe, majtki jednorazowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Koszule porodowe, majtki jednorazowe
|
| | |