| GuidZP400 |
896a9211-ac06-4143-9202-0bc9ff453986
|
| Biuletyn |
615423-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
| Regon |
12632330000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
25-734
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
| Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
| Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
| Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http:// www. bip2.onkol.kielce.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// www. bip2.onkol.kielce.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do terapii nerkozastępczych na bazie systemu MULTIFILTRATE PRO oraz MULTIFILTRATE CICA dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
|
| Numer referencyjny |
AZP.2411.147.2020.JS
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do terapii nerkozastępczych na bazie systemu MULTIFILTRATE PRO oraz MULTIFILTRATE CICA dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający:
- Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie.
2. Deklaracja zgodności CE zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC.
3. Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, broszury, dane techniczne – w języku polskim) w których należy zaznaczyć wymagane przez Zamawiającego parametry.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz asortymentowo- cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej.
Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia:
wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników.
określenie zakresu pełnomocnictwa,
podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|