GuidZP400 |
5670e56a-c135-4499-b09f-043d034a3458
|
Biuletyn |
615293-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Strzałkowie
|
Regon |
29474000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzałkowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-63 2750847,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsstrzalkowo.pl,
|
Adres strony url |
www.dpsstrzalkowo.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.dpsstrzalkowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsstrzalkowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dom Pomocy Społecznej w Strzałkowie, ul. Pułaskiego1, 62-420 Strzałkowo, tel.: 63 2750 097, 63 2750 847
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2021 r.”
|
Numer referencyjny |
DPS/D/3310?1/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzałkowie w 2021r.”.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z:-ustawą z dnia 25 VIII 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z poźn. zm.) oraz z obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej aktami prawnymi;-ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z poźn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy.
4. Towar należy dostarczać w opakowaniach foliowych, opakowanie powinno posiadać następujące informacje: datę ważności, datę produkcji, nazwę własną produktu, nazwę i adres producenta, skład i wagę produktu.
5. Dostawa towaru odbywać będzie się dwa razy w tygodniu, do godziny 10.00 od pn -pt . Zamawiający uzgodni indywidualnie z Wykonawcą godz. dostaw. Nie przewiduje się wartości minimalnej dla dostawy jednorazowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy PZP, których wartość wynosić będzie do 20% zamówienia podstawowego.
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu
Na podstawie art. 24 ust. 1 – wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu,
lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (t.j. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1600 ze zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz. 1263 i 1669)
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia
lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia,
o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U.
z 2018 r. poz. 703 i 1277);
11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r.
poz. 229, 1089 i 1132), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
oraz nie podlegają wykluczeniu
Na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 – wyklucza się wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli
przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie
art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r.
poz. 1574, 1579,1948,2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy,
który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2171, 2260,2261);
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w szczególności dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
c) Warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże się należytym wykonaniem
w okresie nie wcześniejszym niż w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli każda z tych 2 dostaw polegała na sukcesywnych przez okres nie mniejszy niż 10 m-cy dostawach
do obiektów użyteczności publicznej, w których prowadzone jest zbiorowe żywienie mięsa, wędlin i drobiu o łącznej wadze nie mniejszej niż 10 ton., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonane.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Do ofert należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie
z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ
|
Zakresie kryteriow selekcji |
1. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału
lub potwierdzonej notarialnie kopii;
c) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa w oryginale oświadczenie innych podmiotów;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 6 |
1. W zakresie spraw formalnych dotyczących postępowania przetargowego:
Paulina Waszak telefon: 63 2750 097 w 16,
e-mail: sekretariat@dpsstrzalkowo.pl, waszak@dpsstrzalkowo.pl
2. W zakresie spraw merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Artur Jarolewski telefon: 63 2750 097 w 20,
e-mail: sekretariat@dpsstrzalkowo.pl, jarolewski@dpsstrzalkowo.pl
Miejsce otwarcia ofert: Dom Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego1, 62-420 Strzakowo
|