GuidZP400 |
95ddd3c6-364d-4484-85b9-032d30d57c3d
|
Biuletyn |
615294-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Tomaszowski
|
Regon |
59064845100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Antoniego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 242 127
|
Zamawiajacy fax |
44 725 28 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-tomaszowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przeslać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188),lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim
|
Numer referencyjny |
ZP.272.32.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie p.n. „Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim” obejmie swym zasięgiem 2 wydziały Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim - Wydział Oświaty i Sportu oraz Wydział Finansowo – Księgowy i Budżetu, jak również 7 szkół ponadpodstawowych i 2 placówki oświatowe. w zakres zamówienia wchodzą następujące elementy: 1.ARKUSZ ORGANIZACJI PRACY SZKOŁY/PLACÓWKI, 2. PLANOWANIE CYKLU BUDŻETOWEGO, 3. SYSTEMU ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ O UCZNIU, 4. SYSTEM KADROWO-PŁACOWY PLACÓWEK, 5. SYSTEM OBSŁUGI FINANSOWEJ JEDNOSTEK, 6. SYSTEM OBSŁUGI JEDNORAZOWEGO DODATKU UZUPEŁNIAJĄCEGO, 7. SYSTEM ELEKTRONICZNEGO NABORU DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH, 8. WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA OŚWIATĄ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże się, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi, która polegała na wprowadzeniu zintegrowanego systemu zarządzania oświatą w zakres której wchodziły następujące aplikacje:
a) arkusz organizacji pracy szkoły/placówki,
b) planowanie cyklu budżetowego,
c) system zarządzania informacją o uczniu,
d) system kadrowo-płacowy placówek,
e) system obsługi finansowej jednostek,
f) system obsługi JDU.
g) system elektronicznego naboru do szkół ponadpodstawowych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następującego dokumentu:
wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w zakresie opisanym j.w. z podaniem przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a) dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,
b) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów
i usług (VAT),
c) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom;
d) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
e) wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|